BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Krawuczka Aleksandra (Uniwersytet Śląski w Katowicach)
Tytuł
Rola i znaczenie promocji w funkcjonowaniu współczesnych przedsiębiorstw
The Role and Significance of Promotion in the Functioning of Contemporary Companies
Źródło
World Journal of Theoretical and Applied Sciences, 2016, nr 2 (5), s. 46-54, bibliogr. 15 poz.
Tytuł własny numeru
Z problematyki kultur. Studium interdyscyplinarne
Słowa kluczowe
Promocja, Komunikowanie marketingowe, Metody promocji, Reklama, Sprzedaż osobista, Public relations
Promotion, Marketing communication, Promotion methods, Advertising, Personal selling, Public relations
Uwagi
summ.
Abstrakt
The article wishes to discuss the significance of promotion, its definition and possible academic approaches in this field of study. The basic functions of promotion typical of an enterprise functioning on a competitive market as well as elements of marketing communication are characterized. A stress is put on the specificity and determinants paving the way for the application and implementation of main instruments of promotion, such as advertising, personal selling, dealer promotion and public relations. (original abstract)
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Czarnecki A.: Product placement: niekonwencjonalny sposób promocji. Warszawa: PWE 2003.
  2. Drzazga M.: Systemy promocji przedsiębiorstw. Warszawa: PWE 2006.
  3. Kotler Ph.: Marketing. Poznań: Dom Wydawniczy Rebis 2005.
  4. Kuśmierski S.: Reklama jest sztuką. Warszawa: WSE 2000.
  5. Kwarciak B.: Co trzeba wiedzieć o reklamie. Kraków: PSB 1999.
  6. Leksykon marketingu. Red. J. Altkorn, T. Kramer. Warszawa: PWE 1998.
  7. Łodziana-Grabowska J.: Efektywność reklamy. Warszawa: PWE 1996.
  8. Nowacki R.: Reklama. Warszawa: Difin 2005.
  9. Pietraszek M.: Promocja: reklama i public relations w małej firmie. Gliwice: Helion 2014.
  10. Podstawy marketingu. Red. J. Altkorn. Kraków: Instytut Marketingu 2003. 11. Szczęsna E.: Poetyka reklamy. Warszawa: WN PWN 2003.
  11. Sznajder A.: Sztuka promocji, czyli jak najlepiej zaprezentować siebie i swoją firmę. Warszawa: Businessman Book 1993.
  12. Sztucki T.: Promocja: sztuka pozyskiwania nabywców. Warszawa: Placet 1997.
  13. Šmid W.: Encyklopedia promocji i reklamy. Kraków: PSB 2001.
  14. Wiktor J.W.: Promocja: system komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem. Warszawa: WN PWN, 2006.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
2392-2443
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu