BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Osiecki Kacper (Bioscope)
Tytuł
Lojalność nie do podrobienia
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 8, s. 20-22
Słowa kluczowe
Zarządzanie sprzedażą, Zarządzanie uwagą, Efektywna obsługa klienta, Relacje z klientami, Psychologia komunikowania, Psychologia konsumenta, Budowanie lojalności klienta, Promocja produktu, Motywacje konsumpcyjne
Sale management, Attention economy, Efficient Consumer Response (ECR), Relationships with customers, Communicate psychology, Consumer psychology, Cultivation customer loyalty, Product promotion, Consumer motivation
Kraj/Region
Polska
Poland
Abstrakt
Budowanie lojalności opartej na emocjach to proces długotrwały i skomplikowany, ale z pewnością wart swojej ceny. Konkurencja może szybko zmienić politykę cenową, jednak w krótkim czasie nie wytworzy emocjonalnego linku z marką sklepu lub produktem. Oczywiście można zastosować inne bodźce mające przekonać do nas klientów, np. promocje, ale jest to nakładanie jakby kolejnych warstw farby na rdzę. Mając wiedzę na temat konsumenckich zachowań, na pewno można skuteczniej zarządzać sprzedażą. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu