BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Rydzak Waldemar (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu), Verhoeven Piet (Uniwersytet w Amsterdamie, Holandia)
Tytuł
European Communication Monitor 2014 - nowe trendy w komunikowaniu
Źródło
Prace Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach. Public relations w perspektywie naukowej, 2016, s. 91-99
Słowa kluczowe
Public relations, Komunikowanie społeczne, Komunikowanie w internecie, Media komunikowania
Public relations, Social communication, Communication on the Internet, Media communication
Abstrakt
Potwierdzenie wagi aspektu przywództwa w działalności public relations znaleźć można również w kolejnym podrozdziale, będącym raportem z corocznych badań realizowanych w ramach projektu "European Communication Monitor". Jak podkreślają autorzy - Waldemar Rydzak i Piet Verhoven - przywództwo w public relations to jedno z głównych wyzwań, przed jakimi stoi praktyka PR. Wyniki badań empirycznych wskazują jednoznacznie, że w wielu obszarach praktyki specjaliści muszą wesprzeć się teorią, co więcej, naukowych rozstrzygnięć wprost potrzebują. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Bibliografia
Pokaż
  1. Allen T.D., Eby L.T. (2010): The Blackwell Handbook of Mentoring: A Multiple Perspectives Approach. Blackwell, Malden MA.
  2. Anderson-Gough F., Grey C., Robson K. (2006): Professionals, Networking and the Networked Professional. In: Professional Service Firms. Research in the Sociology of Organizations. Eds. R. Greenwood, R. Suddaby. Vol. 24, Emerald, Bingley, UK.
  3. Avidar R. et al. (2013): Smartphones and Young Publics: A New Challenge for Public Relations Practice and Relationship Building. "Public Relations Review", no. 39(5).
  4. Berger B.K., Meng J., eds. (2014): Making Sense of Public Relations Leaders - The Sense Makers. A Global Study of Leadership in Public Relations and Communication Management. Routledge, New York.
  5. Fink S., Zerfass A., Linke A. (2011): Social Media Governance 2011. Expertise Levels, Structures and Strategies of Companies, Governmental Institutions and Non-Profit Organizations Communicating on the Social Web. Results of an Empirical Study of Communications Professionals. University of Leipzig, Lipsk Wiesbaden.
  6. Grunig J.E. (2001): Two-way Symmetrical Public Relations: Past, Present, and Future. In: Handbook of Public Relations. Ed. R.L. Heath. Sage Publications, Thousand Oaks.
  7. Valentini C. (2010): Personalised Networks of Influence in Public Relations. "Journal of Communication Management", no. 14(2).
  8. Zerfass A. et al. (2007): European Communication Monitor 2007. Trends in Communication Management and Public Relations - Results and Implications. EUPRERA, University of Leipzig, Lipsk.
  9. Zerfass A. et al. (2008): European Communication Monitor 2008. Trends in Communication Management and Public Relations - Results and Implications. EUPRERA, University of Leipzig, Bruksela-Lipsk.
  10. Zerfass A. et al. (2009): European Communication Monitor 2009. Trends in Communication Management and Public Relations - Results of a Survey in 34 Countries. EACD, EUPRERA, Bruksela.
  11. Zerfass A. et al. (2010): European Communication Monitor 2010. Status Quo and Challenges for Public Relations in Europe. Results of an Empirical Survey in 46 Countries. EUPRERA, Bruksela.
  12. Zerfass A. et al. (2011): European Communication Monitor 2011. Empirical Insights into Strategic Communication in Europe. Results of an Empirical Survey in 43 Countries. EUPRERA, Bruksela.
  13. Zerfass A. et al. (2012): European Communication Monitor 2012. Challenges and Competencies for Strategic Communication. Results of an Empirical Survey in 42 Countries. EUPRERA, Bruksela.
  14. Zerfass A. et al. (2013): European Communication Monitor 2013. A Changing Landscape - Managing Crises, Digital Communication and CEO Positioning in Europe. Results of a Survey in 43 Countries. EACD/EUPRERA, Helios Media, Bruksela.
  15. Zerfass A. et al. (2014): European Communication Monitor 2014. Excellence in Strategic Communication - Key Issues, Leadership, Gender and Mobile Media. Results of a Survey in 42 Countries. EACD/EUPRERA, Helios Media, Bruksela.
Cytowane przez
Pokaż
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu