BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Dębski Łukasz (Socjomania)
Tytuł
Trudny biznes na fejsie
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 8, s. 23-25
Słowa kluczowe
Portale internetowe, Media społecznościowe, Reklama multimedialna, Marketing społecznie zaangażowany, System recentCRM, Zarządzanie Kontaktami z Klientem, Urządzenia przenośne (PDA), Sprzedaż produktu, Techniki sprzedaży
Web portals, Social media, Multimedia advertising, Cause Related Marketing (CRM), RecentCRM system, Customer Relationship Management (CRM), Mobile devices, Product sales, Sales techniques
Firma/Organizacja
Facebook, Linkedln,
Facebook, Linkedln,
Kraj/Region
Polska
Poland
Abstrakt
Wiele przykładów świadczy o tym, że gdy umiejętnie wykorzystamy Facebooka, możemy wygenerować wiele leadów prowadzących ostatecznie do sprzedaży. Ciekawa komunikacja, zachęcanie do dzielenia się swoimi opiniami, wykorzystanie ich do ulepszania produktu, promocja strony i postów, stosowanie Custom Audiences oraz Lookalike Audience może przynieść nam także wymierne korzyści finansowe. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu