BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Gańko Natalia (IRCenter), Niżnik Weronika (IRCenter / Kolegium Ekonomii, Finansów i Prawa)
Tytuł
Lokowanie na YouTube
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 8, s. 26-28
Słowa kluczowe
Serwisy społecznościowe, Portale internetowe, Media społecznościowe, Poznanie zmysłowe, Percepcja produktu, Urządzenia przenośne (PDA), Promocja produktu, Sprzedaż produktu, Myślenie projektowe
Social networking, Web portals, Social media, Sensory perception, Product perception, Mobile devices, Product promotion, Product sales, Design thinking
Firma/Organizacja
YouTube
YouTube
Kraj/Region
Polska
Poland
Abstrakt
Popularność serwisu YouTube i interaktywność jego użytkowników stwarza duże szanse dla firm, ale także bywa ryzykowne dla marek, które próbują lansować swoje produkty w tym kanale. Wszystko jednak zależy od wiedzy o tym, co kto ogląda - tylko wówczas możemy dobrze ulokować dany produkt w filmowym przekazie. Oprócz dobrego dopasowania ofert należy bezwzględnie pochylić się także nad jego biernymi, ale jakże ważnymi użytkownikami. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu