- Autor
- Gańko Natalia (IRCenter), Niżnik Weronika (IRCenter)
- Tytuł
- Lokowanie na YouTube
- Źródło
- Marketing w Praktyce, 2015, nr 8, s. 26-28
- Słowa kluczowe
- Serwisy społecznościowe, Portale internetowe, Media społecznościowe, Poznanie zmysłowe, Percepcja produktu, Urządzenia przenośne (PDA), Promocja produktu, Sprzedaż produktu, Myślenie projektowe
Social networking, Web portals, Social media, Sensory perception, Product perception, Mobile devices, Product promotion, Product sales, Design thinking - Firma/Organizacja
- YouTube
YouTube - Kraj/Region
- Polska
Poland - Abstrakt
- Popularność serwisu YouTube i interaktywność jego użytkowników stwarza duże szanse dla firm, ale także bywa ryzykowne dla marek, które próbują lansować swoje produkty w tym kanale. Wszystko jednak zależy od wiedzy o tym, co kto ogląda - tylko wówczas możemy dobrze ulokować dany produkt w filmowym przekazie. Oprócz dobrego dopasowania ofert należy bezwzględnie pochylić się także nad jego biernymi, ale jakże ważnymi użytkownikami. (fragment tekstu)
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - Cytowane przez
- ISSN
- 1425-8315
- Język
- pol