BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Gruszka Anna (IPG Mediabrands)
Tytuł
Cyfrowi tubylcy wchodzą do gry
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 8, s. 30-32
Słowa kluczowe
Pokolenia, Relacje międzypokoleniowe, Model przedsiębiorczości, Osobowość człowieka przedsiębiorczego, Przedsiębiorczość, Media społecznościowe, Profil konsumenta, Portale internetowe, Rynek reklamy, Marka, Pokolenie Z
Generation, Intergenerational relations, Entrepreneurship model, Entrepreneurial personality, Entrepreneurship, Social media, Customer profile, Web portals, Advertising market, Brand, Generation Z
Kraj/Region
Polska
Poland
Abstrakt
Od 1995 r. mamy nową generację Z, niedocenioną, wrzucaną do jednego worka z poprzednią Y, ale zawołaniem której jest "nie praca lecz tworzenie". Przyszłość wielu marek zależy więc od tego, czy będą umiały zbudować relację z tym pokoleniem. "Zetki" dzielą swój czas i uwagę między różne platformy społecznościowe, na których funkcjonują w rozmaity sposób i w różnych tożsamościach. Potrafią prowadzić kilka profili - a więc anonimowy, dla znajomych profil swojego psa lub kota oraz specjalny dla rodziców i rodziny. Uwaga Zetek jest więc rozproszona, a zaufanie do marki mogą utracić między jednym dotknięciem komputera a drugim. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu