- Autor
- Gruszka Anna (IPG Mediabrands)
- Tytuł
- Cyfrowi tubylcy wchodzą do gry
- Źródło
- Marketing w Praktyce, 2015, nr 8, s. 30-32
- Słowa kluczowe
- Pokolenie Z, Pokolenia, Relacje międzypokoleniowe, Model przedsiębiorczości, Osobowość człowieka przedsiębiorczego, Przedsiębiorczość, Media społecznościowe, Profil konsumenta, Portale internetowe, Rynek reklamy, Marka
Generation Z, Generation, Intergenerational relations, Entrepreneurship model, Entrepreneurial personality, Entrepreneurship, Social media, Customer profile, Web portals, Advertising market, Brand - Kraj/Region
- Polska
Poland - Abstrakt
- Od 1995 r. mamy nową generację Z, niedocenioną, wrzucaną do jednego worka z poprzednią Y, ale zawołaniem której jest "nie praca lecz tworzenie". Przyszłość wielu marek zależy więc od tego, czy będą umiały zbudować relację z tym pokoleniem. "Zetki" dzielą swój czas i uwagę między różne platformy społecznościowe, na których funkcjonują w rozmaity sposób i w różnych tożsamościach. Potrafią prowadzić kilka profili - a więc anonimowy, dla znajomych profil swojego psa lub kota oraz specjalny dla rodziców i rodziny. Uwaga Zetek jest więc rozproszona, a zaufanie do marki mogą utracić między jednym dotknięciem komputera a drugim. (fragment tekstu)
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - Cytowane przez
- ISSN
- 1425-8315
- Język
- pol