BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Gruszka Anna (IPG Mediabrands)
Tytuł
Cyfrowi tubylcy wchodzą do gry
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 8, s. 30-32
Słowa kluczowe
Pokolenie Z, Pokolenia, Relacje międzypokoleniowe, Model przedsiębiorczości, Osobowość człowieka przedsiębiorczego, Przedsiębiorczość, Media społecznościowe, Profil konsumenta, Portale internetowe, Rynek reklamy, Marka
Generation Z, Generation, Intergenerational relations, Entrepreneurship model, Entrepreneurial personality, Entrepreneurship, Social media, Customer profile, Web portals, Advertising market, Brand
Kraj/Region
Polska
Poland
Abstrakt
Od 1995 r. mamy nową generację Z, niedocenioną, wrzucaną do jednego worka z poprzednią Y, ale zawołaniem której jest "nie praca lecz tworzenie". Przyszłość wielu marek zależy więc od tego, czy będą umiały zbudować relację z tym pokoleniem. "Zetki" dzielą swój czas i uwagę między różne platformy społecznościowe, na których funkcjonują w rozmaity sposób i w różnych tożsamościach. Potrafią prowadzić kilka profili - a więc anonimowy, dla znajomych profil swojego psa lub kota oraz specjalny dla rodziców i rodziny. Uwaga Zetek jest więc rozproszona, a zaufanie do marki mogą utracić między jednym dotknięciem komputera a drugim. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu