- Autor
- Capiński Michał (Germany GmbH Polish Branch)
- Tytuł
- Brief na Zety
- Źródło
- Marketing w Praktyce, 2015, nr 8, s. 33-35
- Słowa kluczowe
- Pokolenie Z, Aplikacje mobilne, Serwisy społecznościowe, Studium przypadku, Reklama komputerowa, Media społecznościowe, Portale internetowe, Urządzenia przenośne (PDA), Pokolenia
Generation Z, Mobile applications, Social networking, Case study, Computer advertising, Social media, Web portals, Mobile devices, Generation - Firma/Organizacja
- YouTube, Facebook
YouTube, Facebook - Kraj/Region
- Polska
Poland - Abstrakt
- Na podstawie powyższego Case Study autor udowodnił, iż można stworzyć udane reklamowe przekazy dla generacji "Z". Nieodzowne jest jednak zrozumienie dzisiejszego pokolenia "zetek", poznanie jego potrzeb i zainteresowań. Dopiero z odpowiednim bagażem wiedzy można zainteresować i zaangażować tę grupę docelową. Narzędziami służącymi do pozyskania młodego pokolenia jest tak wiedza o aplikacjach przez nich stosowanych, jak i portale oraz serwisy społecznościowe, z których korzystają. To Snapchat, Instagram, YouTube i oczywiście Facebook. (abstrakt autora)
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - Cytowane przez
- ISSN
- 1425-8315
- Język
- pol