BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Capiński Michał (Germany GmbH Polish Branch)
Tytuł
Brief na Zety
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 8, s. 33-35
Słowa kluczowe
Aplikacje mobilne, Pokolenie Z, Serwisy społecznościowe, Studium przypadku, Reklama komputerowa, Media społecznościowe, Portale internetowe, Urządzenia przenośne (PDA), Pokolenia
Mobile applications, Generation Z, Social networking, Case study, Computer advertising, Social media, Web portals, Mobile devices, Generation
Firma/Organizacja
YouTube, Facebook
YouTube, Facebook
Kraj/Region
Polska
Poland
Abstrakt
Na podstawie powyższego Case Study autor udowodnił, iż można stworzyć udane reklamowe przekazy dla generacji "Z". Nieodzowne jest jednak zrozumienie dzisiejszego pokolenia "zetek", poznanie jego potrzeb i zainteresowań. Dopiero z odpowiednim bagażem wiedzy można zainteresować i zaangażować tę grupę docelową. Narzędziami służącymi do pozyskania młodego pokolenia jest tak wiedza o aplikacjach przez nich stosowanych, jak i portale oraz serwisy społecznościowe, z których korzystają. To Snapchat, Instagram, YouTube i oczywiście Facebook. (abstrakt autora)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu