- Autor
- Stelmaszczyk Agnieszka (Fenomem), Biegaj Daniel (Fenomem)
- Tytuł
- Żyję, to nadaję
- Źródło
- Marketing w Praktyce, 2015, nr 8, s. 36-38
- Słowa kluczowe
- Marka produktu, Strategia marki, Budowanie świadomości marki, Urządzenia przenośne (PDA), Formy reklamy, Analiza trendu, Efektywne komunikowanie, Wideo, Aplikacje mobilne, Innowacje
Product brand, Brand strategy, Branding, Mobile devices, Advertising forms, Trend analysis, Effective communication, Video, Mobile applications, Innovations - Kraj/Region
- Polska
Poland - Abstrakt
- Najważniejszym trendem 2015 roku jest wideo online. Cykl życia produktów i sezonów obecnie bardzo się skrócił, co niechybnie oznacza, że należy szybko inkorporować nowe trendy komunikacji korzystając ze statusu innowatora. Wśród komunikacyjnych zaleceń dla marek jest też konieczność stosowania wielokanałowości. Młode grupy docelowe funkcjonują bowiem na wielu platformach komunikacji. Punktem wyjścia nie jest struktura socjodemograficzna czy zasięg medium, ale kluczowe pytanie, po co marka tam jest i jakie potrzeby realizuje. (fragment tekstu)
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - Cytowane przez
- ISSN
- 1425-8315
- Język
- pol