BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Stelmaszczyk Agnieszka (Fenomem), Biegaj Daniel (Fenomem)
Tytuł
Żyję, to nadaję
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 8, s. 36-38
Słowa kluczowe
Marka produktu, Strategia marki, Budowanie świadomości marki, Urządzenia przenośne (PDA), Formy reklamy, Analiza trendu, Wideo, Aplikacje mobilne, Innowacje, Efektywne komunikowanie
Product brand, Brand strategy, Branding, Mobile devices, Advertising forms, Trend analysis, Video, Mobile applications, Innovations, Effective communication
Kraj/Region
Polska
Poland
Abstrakt
Najważniejszym trendem 2015 roku jest wideo online. Cykl życia produktów i sezonów obecnie bardzo się skrócił, co niechybnie oznacza, że należy szybko inkorporować nowe trendy komunikacji korzystając ze statusu innowatora. Wśród komunikacyjnych zaleceń dla marek jest też konieczność stosowania wielokanałowości. Młode grupy docelowe funkcjonują bowiem na wielu platformach komunikacji. Punktem wyjścia nie jest struktura socjodemograficzna czy zasięg medium, ale kluczowe pytanie, po co marka tam jest i jakie potrzeby realizuje. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu