- Autor
- Jacyna Miłosz (K2 Media)
- Tytuł
- Och snap!
- Źródło
- Marketing w Praktyce, 2015, nr 8, s. 39-41
- Słowa kluczowe
- Aplikacje internetowe, Aplikacje mobilne, Marka, Kampanie reklamowe, Urządzenia przenośne (PDA), Budowanie świadomości marki, Budowanie marki, Budowanie lojalności klienta, Młodzież
Internet application, Mobile applications, Brand, Advertising campaign, Mobile devices, Branding, Brand building, Cultivation customer loyalty, Youth - Kraj/Region
- Polska
Poland - Abstrakt
- Snapchat jest aplikacją pozwalającą na wysyłanie bezpośrednich wiadomości w formie zdjęć lub materiałów wideo, które mogą zostać wzbogacone bardzo krótkim tekstem/emotikonami lub stworzonym przez użytkownika rysunkiem w charakterze doodle. Wysłane wiadomości mogą być wyświetlone maksymalnie przez 10 sekund. Serwis jest bardzo popularny wśród młodzieży, ale jednocześnie może być to pole do działania dla marek i znakomity środek do budowania relacji z potencjalnymi konsumentami. (abstrakt autora)
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - Cytowane przez
- ISSN
- 1425-8315
- Język
- pol