BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Umiński Sebastian (Ogilvy & Macher)
Tytuł
Marki na Snapchacie
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 8, s. 42-44
Słowa kluczowe
Aplikacje mobilne, Portale internetowe, Serwisy społecznościowe, Media społecznościowe, Innowacyjność, Bariery innowacyjności, Marka, Budowanie marki, Budowanie świadomości marki, Obrazy cyfrowe
Mobile applications, Web portals, Social networking, Social media, Innovative character, Innovativenesss barriers, Brand, Brand building, Branding, Digital images
Kraj/Region
Polska
Poland
Abstrakt
Snapchat nie ma ambicji być kolejnym Facebookiem. Tworząc nową jakość w kategorii mobilnych aplikacji - komunikatorów, zbudował ekosystem atrakcyjny zarówno dla użytkowników, twórców, wydawców oraz marek. Skrócenie komunikatów okazało się trendem, nie zaś barierą. Równocześnie forsowany przez Snapchata wertykalny sposób wyświetlania treści, a zwłaszcza filmów wprowadził niejako nowe standardy. Jednakże komunikacja one-to-one przypomina marketerom, że social media powinny pozostać dialogiem. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu