- Autor
- Umiński Sebastian (Ogilvy & Macher)
- Tytuł
- Marki na Snapchacie
- Źródło
- Marketing w Praktyce, 2015, nr 8, s. 42-44
- Słowa kluczowe
- Aplikacje mobilne, Portale internetowe, Serwisy społecznościowe, Media społecznościowe, Innowacyjność, Bariery innowacyjności, Marka, Budowanie marki, Budowanie świadomości marki, Obrazy cyfrowe
Mobile applications, Web portals, Social networking, Social media, Innovative character, Innovativenesss barriers, Brand, Brand building, Branding, Digital images - Kraj/Region
- Polska
Poland - Abstrakt
- Snapchat nie ma ambicji być kolejnym Facebookiem. Tworząc nową jakość w kategorii mobilnych aplikacji - komunikatorów, zbudował ekosystem atrakcyjny zarówno dla użytkowników, twórców, wydawców oraz marek. Skrócenie komunikatów okazało się trendem, nie zaś barierą. Równocześnie forsowany przez Snapchata wertykalny sposób wyświetlania treści, a zwłaszcza filmów wprowadził niejako nowe standardy. Jednakże komunikacja one-to-one przypomina marketerom, że social media powinny pozostać dialogiem. (fragment tekstu)
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - Cytowane przez
- ISSN
- 1425-8315
- Język
- pol