BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Adamczyk Justyna
Tytuł
QQ i WeChat
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 8, s. 45-46
Słowa kluczowe
Komunikowanie, Aplikacje mobilne, Urządzenia przenośne (PDA), Efektywne komunikowanie, Kampanie reklamowe, Promocja konsumencka, Telefonia komórkowa, Narzędzia marketingu bezpośredniego, Handel elektroniczny
Communication, Mobile applications, Mobile devices, Effective communication, Advertising campaign, Consumer promotion, Mobile phone, Direct marketing tools, e-commerce
Kraj/Region
Chiny, Polska
China, Poland
Abstrakt
Komunikatory dedykowane jako aplikacje na urządzenia mobilne albo na komputer opanowały świat komunikacji młodego pokolenia. Na rynku jest już dużo narzędzi służących do porozumiewania się, np. Skype, GG, Snapchat, WhatsApp. W ostatnim czasie fenomenem ze względu na swoją unikatową funkcjonalność okazały się ich chińskie odpowiedniki: QQ oraz WeChat. Zdobyły one uznanie nie tylko wśród Chińczyków, ale coraz częściej z powodzeniem są używane przez obywateli innych krajów, w tym także z Polski. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu