- Autor
- Adamczyk Justyna
- Tytuł
- QQ i WeChat
- Źródło
- Marketing w Praktyce, 2015, nr 8, s. 45-46
- Słowa kluczowe
- Komunikowanie, Aplikacje mobilne, Urządzenia przenośne (PDA), Efektywne komunikowanie, Kampanie reklamowe, Promocja konsumencka, Telefonia komórkowa, Narzędzia marketingu bezpośredniego, Handel elektroniczny
Communication, Mobile applications, Mobile devices, Effective communication, Advertising campaign, Consumer promotion, Mobile phone, Direct marketing tools, e-commerce - Kraj/Region
- Chiny, Polska
China, Poland - Abstrakt
- Komunikatory dedykowane jako aplikacje na urządzenia mobilne albo na komputer opanowały świat komunikacji młodego pokolenia. Na rynku jest już dużo narzędzi służących do porozumiewania się, np. Skype, GG, Snapchat, WhatsApp. W ostatnim czasie fenomenem ze względu na swoją unikatową funkcjonalność okazały się ich chińskie odpowiedniki: QQ oraz WeChat. Zdobyły one uznanie nie tylko wśród Chińczyków, ale coraz częściej z powodzeniem są używane przez obywateli innych krajów, w tym także z Polski. (fragment tekstu)
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - Cytowane przez
- ISSN
- 1425-8315
- Język
- pol