BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Łysik Łukasz (Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu, doktorant)
Tytuł
Zastosowanie technologii mobilnych w marketingu
The Using of Mobile Technology in Marketing
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Informatyka Ekonomiczna (9), 2006, nr 1144, s. 339-349, rys., tab., bibliogr. 11 poz.
Tytuł własny numeru
Informatyka ekonomiczna : wybrane zagadnienia
Słowa kluczowe
Technologie mobilne, Marketing
Mobile technologies, Marketing
Uwagi
summ.
Abstrakt
Kolejne części niniejszego artykułu będą miały na celu prezentację pojęcia mobilności z różnych punktów widzenia, prezentację narzędzi i technologii mobilnych, a także ich praktyczne odniesienie do marketingu i próbę zdefiniowania, czym jest marketing mobilny. (fragment tekstu)

This article puts emphasis on changes that are already in progress in marketing and are bringing this philosophy into a completely new stage, mobile marketing. The maim of this article is to show whe-re and how mobile technology should be used to achieve best possible results in the marketing field. The paper presents a few examples of usage of wireless tools and their application in Polish and fo-reign markets that reveals undiscovered yet potential of this technology. Besides, the author presents and defines the wide range of mobile tools and technologies. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. Durlacher Research: Mobile Commerce Report, (durlacher.com), 2000.
  2. Firma 2005, Organizacja z sektora naftowego, która zastrzegła nazwą, dane pozyskane w styczniu 2005.
  3. Haig M., Mobile Marketing (The Message Revolution), Kogan Page, London 2002.
  4. http://gsmworld.com, 20.12.2004.
  5. http://wikipedia.com.pl, 25.12.2004.
  6. http://www.birdstep.com, 30.11.2004.
  7. http://www.eweek.com, 20.12.2004.
  8. http://www.nokia.com.pl, 20.12.2004.
  9. Jaślan M., Kwaśniak M., Raport specjalny "BusinessWeek": Narządzie dla Wojownika, listopad 2003. http://www.pdaclub.pl/, 20.12.2004.
  10. King D., Lee J., Warkentin M., Chung H.M., Electronic Commerce a Managerial Prespective 2002, Prentice Hall, 2002.
  11. Kotyra K., Pysz-Radziszewska A., Marketing w teorii i praktyce, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej, Poznań 2001.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
1507-3858
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu