- Autor
- Pondel Jolanta (Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu, doktorantka)
- Tytuł
- Cechy informacji dostępnych w Internecie
The Features of Internet Information - Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Informatyka Ekonomiczna (9), 2006, nr 1144, s. 364-372, tab., bibliogr. 15 poz.
- Tytuł własny numeru
- Informatyka ekonomiczna : wybrane zagadnienia
- Słowa kluczowe
- Informacja w internecie, Dostęp do informacji, Jakość informacji
Information on the Internet, Access to information, Information quality - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- Szybki dostęp do właściwych, rzetelnych informacji jest jednym z głównych czynników decydujących o sukcesie współczesnych przedsiębiorstw. Dlatego te coraz aktywniej korzystają one z osiągnięć nowoczesnych technologii informacyjnych, a także coraz lepiej wykorzystują możliwości, jakie daje Internet, do pozyskiwaniu i dystrybuowania informacji. Celem artykułu jest przedstawienie cech informacji, które mogą być pozyskiwane z Internetu. (fragment tekstu)
This article presents features of Internet information an important and current source for enterprises wanting to take advantage of this database on today's competitive markets. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - Bibliografia
- Adamczewski P., Zintegrowane systemy informatyczne, MIKOM, Warszawa 1998.
- Afuah A., Tucci Ch.L., Biznes internetowy. Strategie i modele, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2003.
- Ashford R., Adamson P., Almond E., Barnes S., Berg D., Christie L., Simon J., Rowley J., Slack F., Making a Success of Kiosks, "Managing Information", październik 2001.
- Bruce H., Perceptions of the Internet: What People Think When They Search the Internet for Information, "Internet Research: Electronic Networking Applications and Policy" 1999 nr 3.
- Christensen E.W., Bailey J.R., Task Performance Using the Library and Internet to Acquire Business Intelligence, "Internet Research: Electronic Networking Applications and Policy" 1998 nr 4.
- ClicZ Network, Formerly CyberAtlas Trends & Statistics: The Web's Richest Source, http://www.clickz.com/stats/, marzec 2005.
- Erdelez S., Ware N., Finding Competitive Intelligence on Internet Start-up companies: a Study of Secondary Resource Use and Information-seeking Processes, "White Paper Information Research", vol. 7, January 2002.
- Griffin R., Podstawy zarządzania organizacjami, PWN, Warszawa 1998.
- Internet w przedsiębiorstwie część II, http://netbiz.com.pl/netbiz/internet%20dla%20NR2.htm, kwiecień 2006.
- Kietyka L., Komunikacja w zarządzaniu. Techniki, narzędzia i formy przekazu informacji, Agencja Wydawnicza Placet, Warszawa 2002.
- Pierścionek Z., Strategie konkurencji i rozwoju przedsiębiorstwa, Wydawnictwo Naukowe PWN SA, Warszawa 2003.
- Stefanowicz B., Informacja, Wydawnictwo SGH, Warszawa 2004.
- White G., Jacobs F., Perceived Importance of the Internet as an Information Channel for 0.1/ Professionals, "International Journal of Operations & Production Management" 1998 nr 12.
- Witryna Netopedii - Encyklopedia online, http://www.ws-web-style.com/cms.php/netopedia, kwiecień 2006.
- Zygała R., Zarządzanie informacją w przedsiębiorstwach branży informatycznej, praca doktorska, promotor A. Nowicki, AE, Wrocław 2002.
- Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
1507-3858 - Język
- pol