BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Staszewska Jolanta (Politechnika Opolska), Skorus Piotr (Politechnika Opolska)
Tytuł
Empirical Aspects of Visual Communication in SME Sector
Komunikaty wizualne - specyfika komunikacji marketingowej
Źródło
Rynek - Społeczeństwo - Kultura, 2017, nr 1(22), s. 142-151, tab., bibliogr. 13 poz.
Tytuł własny numeru
Nieustanny rozwój organizacji
Słowa kluczowe
Małe i średnie przedsiębiorstwa, Komunikowanie w internecie, Zarządzanie przedsiębiorstwem
Small business, Communication on the Internet, Enterprise management
Uwagi
streszcz., summ.
Kraj/Region
Województwo śląskie
Śląskie voivodship
Abstrakt
Artykuł dotyczy tematu komunikacji wizualnej w sektorze MSP. Autorzy przedstawiają wyniki badań nad tą kwestią w województwie śląskim w Polsce. Badania te mogą być podstawą do dalszego rozważania problemu zarządzania komunikacją wizualną w sektorze MŚP. (abstrakt oryginalny)

Article is about the topic of Visual communication in the SME sector. Authors presents results of a study on this issue in the Silesia Voivodship in Poland. This results can be to base for the farthest consideration about problem visual communication management in the SME sector. (original abstract)
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Baer K., (2008) Information Design Workbook, Massachusetts: Rockport Publishers.
  2. Berger A., (2007) Acts, Facts and Consumer Culture, Lanham, Mayland Rowman and Littlefield.
  3. Bergstrom B., (2003) Bild and Budskap, Stochholm: Carlssons.
  4. Bergstrom B., Hsieh-Ming H., Woods J., (2012) Visual Communications, London: Laurence King Publishing.
  5. Francuz P., (red.), (2012) Komunikacja wizualna Warszawa: Scholar.
  6. Howaniec H., Kurowska-Pysz J., (2014) Klastry jako instrument rozwoju polsko-słowackiej współpracy transgranicznej, Dąbrowa Górnicza: Wydawnictwo WSZB w Dąbrowie Górniczej.
  7. Jodido P., (1993) Nowe formy - Architektura lat dziewięćdziesiątych XX wieku, Warszawa: Wydawnictwo Muza.
  8. Kotler Ph., Armstrong G., Saunders J., Wong V., (2002) Marketing. Podręcznik Europejski, Warszawa: PWE.
  9. Kress G., (2007) Literacy in the New Media Age, New York: Routledge.
  10. Poretr M., (2005) Porter o konkurencji , Warszawa: PWN.
  11. Rich N., Bateman N., Esain L., Massey L., Samuel D., (2006) Lean Evolution Lessons from the Workplace, New York/Cambridge: University Press.
  12. Takashi O., (1991) The 5S's Five Keys to a Total Quality Management, Tokio: Asian Productivity Organization.
  13. Wawrzak-Chodaczek M., (2008) Komunikacja społeczna w świecie wirtualnym, Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
2300-5491
Język
eng
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu