BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Styś Aniela (Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu), Styś Stanisław (Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu)
Tytuł
Zachowania przedsiębiorstw w procesach umiędzynarodowienia rynków
Enterprise Behaviour Induced Especially by Market Internationalisation
Źródło
Marketing i Rynek, 2017, nr 9 (CD), s. 393-399, bibliogr. 7 poz.
Słowa kluczowe
Globalizacja, Przedsiębiorczość, Kluczowe czynniki sukcesu, Zachowania przedsiębiorstw, Wyniki badań
Globalization, Entrepreneurship, Key success factors, Enterprise behaviour, Research results
Uwagi
streszcz., summ.; Artykuł dostępny na płycie CD
Abstrakt
Autorzy referatu podejmują próbę określenia znaczenia i charakteru zachowań przedsiębiorstw w kontekście dokonujących się zmian otoczenia wywołanych zwłaszcza procesami umiędzynarodowienia rynków. Podkreślają przy tym złożoność i dynamikę tych zmian i konieczność dostosowań decyzji menedżerów do ich tempa i zakresu, co tworzy nowy model biznesu i jest istotnym czynnikiem sukcesu przedsiębiorstw. (abstrakt oryginalny)

The authors try to determine the importance and character of enterprise behaviour in the context of environment changes due mainly to the globalization processes. The complexity and dynamics of these changes is emphasised. Managerial decisions should be therefore adequately adjusted to the speed and scope of these changes, and this creates new business model being for enterprises an important success factor. The authors present the results of descriptive research on managers' behavior, based on 360 degrees method. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Bibliografia
Pokaż
  1. A bigger World, The Economist, http://www.economist.com/ (18.09.2008).
  2. Goldsmith, M. i in. (2007). Globalni liderzy. Kolejna generacja. Warszawa: MT Biznes.
  3. Haber A. i Polak, K. (2011). Polskie spojrzenie na przedsiębiorczość. HBR, listopad.
  4. Kotler, Ph. i Caslione, J.A. (2013). Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji. Warszawa: MT Biznes.
  5. Piercy, N. (2003). Marketing. Strategiczna reorientacja firmy. Warszawa: Wyd. Felberg SJA.
  6. McNealy, Roderick M. (1996). Making Customer satisfaction Happen. Chapman and Hall.
  7. Yip, G.S. (2004). Strategia globalna. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1231-7853
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu