- Autor
- Wrona Sylwester (TrafficMore)
- Tytuł
- Co robią młodzi w internecie
- Źródło
- Marketing w Praktyce, 2015, nr 8, s. 47-49
- Słowa kluczowe
- Badania ankietowe, Preferencje konsumenta, Preferencje zakupowe, Kampanie reklamowe, Portale internetowe, Serwisy społecznościowe, Pokolenia, Budowanie lojalności klienta, Gry komputerowe, Młodzież
Questionnaire survey, Consumer preferences, Purchase preferences, Advertising campaign, Web portals, Social networking, Generation, Cultivation customer loyalty, Computer games, Youth - Firma/Organizacja
- Facebook, YouTube
Facebook, YouTube - Kraj/Region
- Polska
Poland - Abstrakt
- Dostateczna nie zaś selektywna świadomość cech młodego pokolenia, sposobu konsumpcji przez nich internetu i jego analiza dają marketerom wręcz nieograniczone możliwości właściwego dopasowania skutecznych kampanii reklamowych. Na rynku wciąż mało jest analitycznych opracowań na ten temat. Należałoby przyspieszyć proces badawczy, gdyż nie tylko Facebook, serwis YouTube i gry komputerowe są domeną młodych. Tzw. generacja multitasking jest krzywdząco stereotypizowana przez starszych, co tylko blokuje innowacyjne podejście marketerów do zagadnienia. (abstrakt autora)
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - Cytowane przez
- ISSN
- 1425-8315
- Język
- pol