BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Wrona Sylwester (TrafficMore)
Tytuł
Co robią młodzi w internecie
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 8, s. 47-49
Słowa kluczowe
Badania ankietowe, Preferencje konsumenta, Preferencje zakupowe, Kampanie reklamowe, Portale internetowe, Serwisy społecznościowe, Pokolenia, Budowanie lojalności klienta, Gry komputerowe, Młodzież
Questionnaire survey, Consumer preferences, Purchase preferences, Advertising campaign, Web portals, Social networking, Generation, Cultivation customer loyalty, Computer games, Youth
Firma/Organizacja
Facebook, YouTube
Facebook, YouTube
Kraj/Region
Polska
Poland
Abstrakt
Dostateczna nie zaś selektywna świadomość cech młodego pokolenia, sposobu konsumpcji przez nich internetu i jego analiza dają marketerom wręcz nieograniczone możliwości właściwego dopasowania skutecznych kampanii reklamowych. Na rynku wciąż mało jest analitycznych opracowań na ten temat. Należałoby przyspieszyć proces badawczy, gdyż nie tylko Facebook, serwis YouTube i gry komputerowe są domeną młodych. Tzw. generacja multitasking jest krzywdząco stereotypizowana przez starszych, co tylko blokuje innowacyjne podejście marketerów do zagadnienia. (abstrakt autora)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu