BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Malicka Magdalena (Akademia im. Leona Koźmińskiego w Warszawie)
Tytuł
Stacja samorozwój (4) : marka osobista - marketingowy produkt czy może coś więcej?
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2017, nr 10, s. 81-84
Słowa kluczowe
Marka, Samoświadomość
Brand, Self-awareness
Abstrakt
Według dr Sarah David, ekspertki od personal brandingu, marka osobista to w gruncie rzeczy obietnica unikalnych wartości, które możesz dać od siebie. Jest to też sposób, aby potencjalni klienci widzieli ciebie, jako jedyną możliwość na rozwiązanie ich problemu. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu