BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Stelmaszczyk Agnieszka (Fenomem)
Tytuł
Jak być firmą na czasie
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 8, s. 50-52
Słowa kluczowe
Pokolenia, Inwestycje międzypokoleniowe, Pokolenie X, Badania marketingowe, Efektywna obsługa klienta, Budowanie lojalności klienta, Bariery innowacyjności, Innowacyjność, Portale internetowe, Media komunikowania
Generation, Intergenerational investment, Generation X, Marketing research, Efficient Consumer Response (ECR), Cultivation customer loyalty, Innovativenesss barriers, Innovative character, Web portals, Media communication
Kraj/Region
Polska
Poland
Abstrakt
Najmłodsze grupy docelowe wyrosłe w wirtualnej rzeczywistości do niedawna uważane były za mało istotne z perspektywy marketerów i siły nabywczej. Ale obecnie stanowią już one niemal połowę naszego społeczeństwa i kształtują najważniejsze trendy komunikacji i organizacji biznesu. Realia funkcjonowania zarówno millenialsów, jak i innych generacji, także starszych pokoleń w mediach społecznościowych, z drugiej strony zaś siła oddziaływania mediów (ich rzeczywisty wpływ na interakcje i zasięg), wskazują na konieczność zmian w prowadzeniu działalności oraz profilu tak wewnątrz jak i na zewnątrz organizacji. A to oznacza coś więcej niż tylko marketing i komunikację. (abstrakt autora)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu