- Autor
- Stelmaszczyk Agnieszka (Fenomem)
- Tytuł
- Jak być firmą na czasie
- Źródło
- Marketing w Praktyce, 2015, nr 8, s. 50-52
- Słowa kluczowe
- Pokolenia, Inwestycje międzypokoleniowe, Pokolenie X, Badania marketingowe, Efektywna obsługa klienta, Budowanie lojalności klienta, Bariery innowacyjności, Innowacyjność, Portale internetowe, Media komunikowania
Generation, Intergenerational investment, Generation X, Marketing research, Efficient Consumer Response (ECR), Cultivation customer loyalty, Innovativenesss barriers, Innovative character, Web portals, Media communication - Kraj/Region
- Polska
Poland - Abstrakt
- Najmłodsze grupy docelowe wyrosłe w wirtualnej rzeczywistości do niedawna uważane były za mało istotne z perspektywy marketerów i siły nabywczej. Ale obecnie stanowią już one niemal połowę naszego społeczeństwa i kształtują najważniejsze trendy komunikacji i organizacji biznesu. Realia funkcjonowania zarówno millenialsów, jak i innych generacji, także starszych pokoleń w mediach społecznościowych, z drugiej strony zaś siła oddziaływania mediów (ich rzeczywisty wpływ na interakcje i zasięg), wskazują na konieczność zmian w prowadzeniu działalności oraz profilu tak wewnątrz jak i na zewnątrz organizacji. A to oznacza coś więcej niż tylko marketing i komunikację. (abstrakt autora)
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - Cytowane przez
- ISSN
- 1425-8315
- Język
- pol