BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Lipka-Krawczyk Marta (Yintaro)
Tytuł
Dobre praktyki w e-mailingach do B2B
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 8, s. 53-55
Słowa kluczowe
Rynek instytucjonalny, Dobre praktyki, Poczta elektroniczna, Rynek docelowy, Komunikowanie marketingowe, Efektywne komunikowanie, Kampanie reklamowe, Psychologia komunikowania, Percepcja produktu
Business to Business (B2B), Good practice, e-mail, Target market, Marketing communication, Effective communication, Advertising campaign, Communicate psychology, Product perception
Kraj/Region
Polska
Poland
Abstrakt
Realizując wysyłki e-mailingowe do branży B2B należy pamiętać o tym, że sposób w jaki chcemy się z nią komunikować powinien być inny od stosowanego w przypadku baz konsumenckich. Aby efektywnie realizować cele B2B, należy wziąć pod uwagę kilka podstawowych, ale bardzo ważnych aspektów. Należą do nich: dobór grupy docelowej, sformułowanie nadawcy oraz tytułu, rodzaj kreacji, techniczne możliwości docelowych skrzynek odbiorczych, czas wysyłki w rozumieniu godzin i dni tygodnia, kiedy jest realizowana. W artykule przedstawiono przykłady zrealizowanych wysyłek, które udowodniają, jak istotne jest zadbanie o wszystkie te elementy. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu