BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Zalega Tomasz (Uniwersytet Warszawski)
Tytuł
Recenzja książki: Anna Dąbrowska, Felicjan Bylok, Mirosława Janoś-Kresło, Dariusz Kiełczewski, Irena Ozimek, Kompetencje konsumentów. Innowacyjne zachowania i zrównoważona konsumpcja, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2015, s. 199.
Źródło
Gospodarka Narodowa, 2016, nr 1, s. 151-159, bibliogr. 3 poz.
The National Economy
Słowa kluczowe
Konsumpcja zrównoważona, Kompetencje społeczne, Innowacje w handlu, Megatrendy cywilizacyjne, Zachowania konsumenta, Recenzja
Sustainable consumption, Social competences, Innovations in trade, Civilization megatrends, Consumer behaviour, Review
Uwagi
streszcz.
Abstrakt
autorzy książki, traktują ją jako próbę,(...) w miarę kompleksowego zdiagnozowania oraz oceny kompetencji polskich konsumentów i ich znaczenia dla innowacyjnych zachowań trwa lej konsumpcji. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. Bauman Z., [2000], Globalizacja: i co z tego dla ludzi wynika, PIW, Warszawa 2000.
  2. Floryda R., Tingali I. (2004), Europe in the creative age, Carnegie Mellon Software Industry Center.
  3. Kiełczewski D., [2008], Konsumpcja a perspektywy zrównoważonego rozwoju,, Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, Białystok 2008.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-0005
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu