BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Speth Bartłomiej
Tytuł
Jak przykuć uwagę o 500 sekund dłużej
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 8, s. 56-58
Słowa kluczowe
Handel elektroniczny, Wyszukiwarki internetowe, Sklepy internetowe, Jakość informacji, Przyjazność oprogramowania, Badanie efektywności, Sprzedaż produktu, Psychologia konsumenta, Psychologia komunikowania, Pozycjonowanie
e-commerce, Internet search engine, Internet shopping, Information quality, User-friendly software, Research efficiency, Product sales, Consumer psychology, Communicate psychology, Positioning
Kraj/Region
Polska
Poland
Abstrakt
Jedna z tajemnic SEO (Search Engine Optimization) polega na tym, że im dłużej internauci przebywają na danej stronie, tym wyższe pozycje zajmuje ona w wyszukiwarce. Współczesny marketing internetowy powinien skupić się na tym parametrze, ponieważ to właśnie on mówi nam, czy klienci są zadowoleni ze swojego serwowania po sieci, znajdując to czego szukają. W gruncie rzeczy sklep internetowy jest podobny do konwencjonalnego. W tym ostatnim także przebywamy dłużej, jeżeli coś zaabsorbuje naszą uwagę. Oczywiście to algorytmy wyszukiwarek wpływają na ocenę internetowej strony, ale też liczyć się może wyłącznie jej zawartość o naprawdę wysokiej jakości, która wręcz pochłonie internautów. (abstrakt autora)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu