- Autor
- Kozak Krzysztof (UX Symetria)
- Tytuł
- Serwisy wysokiego zaufania
- Źródło
- Marketing w Praktyce, 2015, nr 8, s. 59-63
- Słowa kluczowe
- Zaufanie społeczne, Ekonomia współdzielenia, Serwisy społecznościowe, Portale internetowe, Media społecznościowe, Zarządzanie zaufaniem, Aplikacje internetowe, Psychologia komunikowania, Rynek reklamy
Social trust, Sharing economy, Social networking, Web portals, Social media, Trust management, Internet application, Communicate psychology, Advertising market - Kraj/Region
- Polska
Poland - Abstrakt
- Budowanie zaufania i bezpieczeństwa ważne jest zwłaszcza dla serwisów, które przenoszą do wirtualnego świata kolejne aspekty naszego życia. Chodzi o serwisy, które wpisują się w nurt tzw. ekonomii współdzielenia. Trend sharing economy opiera się na użyczaniu innym użytkownikom swoich, często bardzo cennych zasobów. Istotna jest więc znajomość mechanizmów, które powinny być wykorzystane przez takie innowacyjne serwisy do wzbudzania zaufania odwiedzających i przekonania ich do skorzystania z ofert. (fragment tekstu)
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - Cytowane przez
- ISSN
- 1425-8315
- Język
- pol