BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kliś Iwona (Branch Brothers)
Tytuł
Jak zaprojektować dobrze sklep
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 8, s. 66-69
Słowa kluczowe
Marketing doświadczeń, Marketing sensoryczny, Badania sensoryczne, Poznanie zmysłowe, Proces projektowania, Supermarkety, Hipermarkety, Motywacje konsumpcyjne, Analiza korzyści zakupu, Zarządzanie wrażeniem
Experience marketing, Sensory marketing, Sensory research, Sensory perception, Design process, Supermarkets, Hypermarkets, Consumer motivation, Benefits of buying analysis, Impression management
Kraj/Region
Polska
Poland
Abstrakt
Dobrze zaprojektowana przestrzeń sprzedaży to niezwykle trudne wyzwanie. To nie tylko aranżacja wystroju wnętrza, ale przede wszystkim przygotowanie całokształtu doznań klientów w kontakcie z miejscem sprzedaży, czyli zaprojektowanie doświadczeń, w tym przede wszystkim wrażeń wzrokowych. Sklep nie tylko musi być ładny, ale też funkcjonalny i dopasowany do oczekiwań klienta, co zmotywuje go do zakupów. Dlatego przed projektowaniem sklepowych wnętrz konieczne jest przeanalizowanie krok po kroku ścieżki ruchu konsumenta, prześledzenie kompleksowo jego ewentualnej zakupowej podróży. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu