- Autor
- Kliś Iwona (Branch Brothers)
- Tytuł
- Jak zaprojektować dobrze sklep
- Źródło
- Marketing w Praktyce, 2015, nr 8, s. 66-69
- Słowa kluczowe
- Marketing doświadczeń, Marketing sensoryczny, Badania sensoryczne, Poznanie zmysłowe, Proces projektowania, Supermarkety, Hipermarkety, Motywacje konsumpcyjne, Analiza korzyści zakupu, Zarządzanie wrażeniem
Experience marketing, Sensory marketing, Sensory research, Sensory perception, Design process, Supermarkets, Hypermarkets, Consumer motivation, Benefits of buying analysis, Impression management - Kraj/Region
- Polska
Poland - Abstrakt
- Dobrze zaprojektowana przestrzeń sprzedaży to niezwykle trudne wyzwanie. To nie tylko aranżacja wystroju wnętrza, ale przede wszystkim przygotowanie całokształtu doznań klientów w kontakcie z miejscem sprzedaży, czyli zaprojektowanie doświadczeń, w tym przede wszystkim wrażeń wzrokowych. Sklep nie tylko musi być ładny, ale też funkcjonalny i dopasowany do oczekiwań klienta, co zmotywuje go do zakupów. Dlatego przed projektowaniem sklepowych wnętrz konieczne jest przeanalizowanie krok po kroku ścieżki ruchu konsumenta, prześledzenie kompleksowo jego ewentualnej zakupowej podróży. (fragment tekstu)
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - Cytowane przez
- ISSN
- 1425-8315
- Język
- pol