BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Dołęga - Lesińska Kinga (KinAds)
Tytuł
Marka w kinie
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 8, s. 73-75
Słowa kluczowe
Kampanie reklamowe, Marketing holistyczny, Synergia, Kinematografia, Rynek kinematografii, Bezprzewodowa sieć lokalna (WLAN), Wi-Fi, Innowacje techniczne, Percepcja
Advertising campaign, Holistic marketing, Synergy, Cinematography, Cinematography market, Wireless local area network (WLAN), Wi-Fi, Technical innovations, Perception
Kraj/Region
Polska, Świat
Poland, World
Abstrakt
Reklama w kinie jest niemal tak stara jak samo kino, ale z punktu widzenia możliwości budowania interakcji przełomem było pojawienie się internetu. Internet bowiem koegzystuje z kinem perfekcyjnie, a interakcja ta działa w obie strony. Planując kampanię kinową trzeba mieć świadomość, że współcześnie klienci oczekują budowania właśnie takich ciekawych połączeń między mediami, których efektem jest synergia. Holistyczne podejście do działań marketingowych w kinie wciąż się rozwija i wchodzi na nowe obszary. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu