- Autor
- Dołęga - Lesińska Kinga (KinAds)
- Tytuł
- Marka w kinie
- Źródło
- Marketing w Praktyce, 2015, nr 8, s. 73-75
- Słowa kluczowe
- Kampanie reklamowe, Marketing holistyczny, Synergia, Kinematografia, Rynek kinematografii, Bezprzewodowa sieć lokalna (WLAN), Wi-Fi, Innowacje techniczne, Percepcja
Advertising campaign, Holistic marketing, Synergy, Cinematography, Cinematography market, Wireless local area network (WLAN), Wi-Fi, Technical innovations, Perception - Kraj/Region
- Świat, Polska
World, Poland - Abstrakt
- Reklama w kinie jest niemal tak stara jak samo kino, ale z punktu widzenia możliwości budowania interakcji przełomem było pojawienie się internetu. Internet bowiem koegzystuje z kinem perfekcyjnie, a interakcja ta działa w obie strony. Planując kampanię kinową trzeba mieć świadomość, że współcześnie klienci oczekują budowania właśnie takich ciekawych połączeń między mediami, których efektem jest synergia. Holistyczne podejście do działań marketingowych w kinie wciąż się rozwija i wchodzi na nowe obszary. (fragment tekstu)
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - Cytowane przez
- ISSN
- 1425-8315
- Język
- pol