BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Andruszkiewicz Krzysztof (Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy w Bydgoszczy)
Tytuł
Budowanie trwałych relacji z klientami w przedsiębiorstwach transportowych w regionie kujawsko-pomorskim
Building Long-lasting Relations with Customers in Transport Companies in the Kuyavian-Pomeranian Region
Źródło
Marketing i Rynek, 2017, nr 10 (CD), s. 43-49, tab., bibliogr. 8 poz.
Słowa kluczowe
Marketing relacji, Relacje z klientami, Marketing partnerski, Przedsiębiorstwo transportowe
Relationship marketing, Relationships with customers, Partnership marketing, Transport company
Uwagi
streszcz., summ.; Artykuł dostępny na płycie CD
Kraj/Region
Region kujawsko-pomorski
Abstrakt
W artykule na wstępie przedstawione zostały rozważania teoretyczne ukazujące strategiczne znaczenie budowania, utrzymywania i rozwijania trwałych relacji z klientami w przedsiębiorstwach poprzez wdrażanie koncepcji marketingu partnerskiego. W dalszej, części empirycznej artykułu, zostały zaprezentowane wyniki badania ukazujące znaczenie, podejmowane działania i osiągane korzyści z budowania trwałych relacje z klientami w przedsiębiorstwach transportowych w regionie kujawsko-pomorskim. (abstrakt oryginalny)

In the first part of the article there has been presented the theoretical considerations showing the strategic importance of building, maintaining and developing long-lasting relations with customers in businesses by implementing the concept of partnership marketing. The next part of the article has empirical nature. It presents results of the study showing the significance, activities and the benefits, that are accomplished by building long-lasting relations with customers in transport companies in the Kuyavian-Pomeranian region. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Bibliografia
Pokaż
  1. Berry L.L. (1983). Relationship Marketing, w: Emerging Perspectives on Service Marketing, eds. L.L. Berry, G.I. Shostack, G.D. Upah, Chicago: American Marketing Association.
  2. Drapińska A. (2011). Proces zarządzania relacjami przez szkoły wyższe. "Handel Wewnętrzny", tom II, Nr XX-XI, s. 17.
  3. Grönross Ch. (1990). Service Management and Marketing. Moments of Truth in Service Competition, Lexington: The Free Press.
  4. Grönross Ch. (2004). The Relationship Marketing Process: Communication, Interaction, Dialogue, Volue, "Journal of Bussines &Industrial Marketing", Vol. 19, No 2, s. 99.
  5. Grönroos Ch. (2006). On Defining Marketing: Finding a New Roadmap for Marketing. "Marketing Theory", Vol. 6, No 4, s. 401.
  6. Grzanka I. (2009). Kapitał społeczny w relacjach z klientami. Warszawa: Wydawnictwo Fachowe CeDeWu.
  7. Otto J. (2004). Marketing relacji. Koncepcja i stosowanie. Warszawa: C.H. Beck.
  8. Rowley J. (2003). Retention: Rhetoric Or Realistic Agendas for the Future of Higher Education. "The International Journal of Educational Management", Vol. 17, No 6, s. 251.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1231-7853
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu