BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Frątczak-Rudnicka Barbara (4P research mix)
Tytuł
Teraz czas na YUCCIES!
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 8, s. 76-77
Słowa kluczowe
Pokolenie Y, Model pokoleniowy, Pokolenia, Analiza trendu, Megatrendy cywilizacyjne, Media społecznościowe, Branża internetowa, Handel elektroniczny, Człowiek a praca
Generation Y, Overlapping Generations Model (OLG), Generation, Trend analysis, Civilization megatrends, Social media, Internet branch, e-commerce, Human and labour
Kraj/Region
Stany Zjednoczone Ameryki
United States of America (USA)
Abstrakt
YUCCIES to nazwa pochodząca od słów Young Urban Creative (Młodzi Miejscy Kreatywni). Według Davida Infante są to następcy hipsterów. Wzory czerpią zarówno od tych ostatnich, jednocześnie zaś chcą być jak YUCCIES zamożni. Podobnych akronimów skupiających określone grupy społeczne w USA są dziesiątki, jednak YUCCIES pochodzący z pokolenia Y, mieszkający w modnych dzielnicach dużych miast to osoby dobrze wykształcone, żyjące w przekonaniu że marzeń nie powinno się tylko realizować. Powinno się na nich zarabiać. A wykonują często pracę związaną z nowymi mediami, e-handlem i generalnie internetem. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu