- Autor
- Prajsnar Piotr (CEO Cloud Technologies), Kapuśniak Ryszard (CEO Cloud Technologies)
- Tytuł
- Big co? Panie, to się nie klika!
- Źródło
- Marketing w Praktyce, 2015, nr 8, s. 78-80
- Słowa kluczowe
- Big Data, Nowe technologie, Urządzenia przenośne (PDA), Digitalizacja, Technologie cyfrowe, Innowacyjność, Bariery innowacyjności, Megatrendy cywilizacyjne, Pokolenie Y
Big Data, High-tech, Mobile devices, Digitizing, Digital technologies, Innovative character, Innovativenesss barriers, Civilization megatrends, Generation Y - Kraj/Region
- Świat, Polska
World, Poland - Abstrakt
- Cyfrowa Polska, w której każdy dokłada swoje szkiełko do cyfrowego witraża naszej epoki, to przesłanie autorów artykułu. Dziś bowiem digitalizujemy coraz większe połacie życia i nie ma odwrotu od tego scenariusza. A jeszcze 30 lat temu nikt nie marzył o Big Data, gdyż raptem 6% materiałów światowej kultury było zdigitalizowanych. Obecnie nawet cały sprzęt AGD generuje dane hurtowo. Według szacunków Cisco do roku 2020 będziemy mieć do czynienia z blisko 50 miliardami smart-przedmiotów codziennego użytku, pozwalających też redukować koszty energii. (fragment tekstu)
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - Cytowane przez
- ISSN
- 1425-8315
- Język
- pol