BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Prajsnar Piotr (CEO Cloud Technologies), Kapuśniak Ryszard (CEO Cloud Technologies)
Tytuł
Big co? Panie, to się nie klika!
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 8, s. 78-80
Słowa kluczowe
Big Data, Nowe technologie, Urządzenia przenośne (PDA), Digitalizacja, Technologie cyfrowe, Innowacyjność, Bariery innowacyjności, Pokolenie Y, Megatrendy cywilizacyjne
Big Data, High-tech, Mobile devices, Digitizing, Digital technologies, Innovative character, Innovativenesss barriers, Generation Y, Civilization megatrends
Kraj/Region
Polska, Świat
Poland, World
Abstrakt
Cyfrowa Polska, w której każdy dokłada swoje szkiełko do cyfrowego witraża naszej epoki, to przesłanie autorów artykułu. Dziś bowiem digitalizujemy coraz większe połacie życia i nie ma odwrotu od tego scenariusza. A jeszcze 30 lat temu nikt nie marzył o Big Data, gdyż raptem 6% materiałów światowej kultury było zdigitalizowanych. Obecnie nawet cały sprzęt AGD generuje dane hurtowo. Według szacunków Cisco do roku 2020 będziemy mieć do czynienia z blisko 50 miliardami smart-przedmiotów codziennego użytku, pozwalających też redukować koszty energii. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu