- Autor
- Pawlik Michał (Mind Progress Group)
- Tytuł
- Codzienność sprzedaży i marketingu
- Źródło
- Marketing w Praktyce, 2015, nr 8, s. 81-83
- Słowa kluczowe
- Bariery przedsiębiorczości, Analiza konfliktów, Metody rozwiązywania konfliktów, Konflikty w przedsiębiorstwie, Przyczyny konfliktów, Sprzedaż, Marketing handlowy, Luka kompetencyjna, Wartościowanie kompetencji
Barriers to entrepreneurship, Conflict analysis, Conflicts solving methods, Conflicts in organisation, Causes of conflicts, Sale, Trade marketing, Competence gap, Valuation of competences - Kraj/Region
- Polska
Poland - Abstrakt
- Napięcie na linii sprzedaż - marketing często wynika z faktu współzależności obu zespołów. Ma to miejsce szczególnie w sytuacjach, kiedy sprawy nie toczą się pomyślnie. Marketing i sprzedaż to bowiem obszary działalności firmy, które często zamiast współdziałać, funkcjonują w konflikcie. Wynika to głównie ze sprzecznych celów, które kierownictwo stawia przed tymi działami. Często struktura firmy i przypisane obowiązki do poszczególnych jednostek nie realizują prawdziwych potrzeb przedsiębiorstwa. Dlatego powstają spory kompetencyjne, a także dochodzi do wzajemnego obwiniania się o niezrealizowane lub nietrafione wyniki. (fragment tekstu)
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - Cytowane przez
- ISSN
- 1425-8315
- Język
- pol