BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Pawlik Michał (Mind Progress Group)
Tytuł
Codzienność sprzedaży i marketingu
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 8, s. 81-83
Słowa kluczowe
Bariery przedsiębiorczości, Analiza konfliktów, Metody rozwiązywania konfliktów, Konflikty w przedsiębiorstwie, Przyczyny konfliktów, Sprzedaż, Marketing handlowy, Luka kompetencyjna, Wartościowanie kompetencji
Barriers to entrepreneurship, Conflict analysis, Conflicts solving methods, Conflicts in organisation, Causes of conflicts, Sale, Trade marketing, Competence gap, Valuation of competences
Kraj/Region
Polska
Poland
Abstrakt
Napięcie na linii sprzedaż - marketing często wynika z faktu współzależności obu zespołów. Ma to miejsce szczególnie w sytuacjach, kiedy sprawy nie toczą się pomyślnie. Marketing i sprzedaż to bowiem obszary działalności firmy, które często zamiast współdziałać, funkcjonują w konflikcie. Wynika to głównie ze sprzecznych celów, które kierownictwo stawia przed tymi działami. Często struktura firmy i przypisane obowiązki do poszczególnych jednostek nie realizują prawdziwych potrzeb przedsiębiorstwa. Dlatego powstają spory kompetencyjne, a także dochodzi do wzajemnego obwiniania się o niezrealizowane lub nietrafione wyniki. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu