BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Zduńczyk Marcin (Merlin.pl)
Tytuł
Klik dojrzałych
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 8, s. 88-89
Słowa kluczowe
Ludzie starsi, Pokolenia, Relacje międzypokoleniowe, Handel elektroniczny, Płeć, Pobudzanie aktywności, Stereotypy, Sklepy internetowe, Innowacje w sprzedaży
Elderly people, Generation, Intergenerational relations, e-commerce, Gender, Activity stimulation, Stereotypes, Internet shopping, Innovations in sales
Firma/Organizacja
Merlin.pl
Merlin.pl
Kraj/Region
Polska
Poland
Abstrakt
Obraz stereotypowego seniora jako konsumenta znacząco się zmienił. To osoby, które coraz chętniej wkraczają w wirtualny świat, by korzystać z zakupów w internecie. Spełniają marzenia, realizują swoje pasje, czytają książki, podróżują, korzystają ze smartfonów i komputerów. Coraz liczniejsza bowiem grupa konsumentów 55+ dochodzi do głosu i przestaje być marginalizowana. Tylko w roku 2014 13% nowych klientów Merlin.pl stanowiły osoby z tej grupy wiekowej, dokonując co szóstej transakcji. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu