- Autor
- Zduńczyk Marcin (Merlin.pl)
- Tytuł
- Klik dojrzałych
- Źródło
- Marketing w Praktyce, 2015, nr 8, s. 88-89
- Słowa kluczowe
- Ludzie starsi, Pokolenia, Relacje międzypokoleniowe, Handel elektroniczny, Płeć, Pobudzanie aktywności, Stereotypy, Sklepy internetowe, Innowacje w sprzedaży
Elderly people, Generation, Intergenerational relations, e-commerce, Gender, Activity stimulation, Stereotypes, Internet shopping, Innovations in sales - Firma/Organizacja
- Merlin.pl
Merlin.pl - Kraj/Region
- Polska
Poland - Abstrakt
- Obraz stereotypowego seniora jako konsumenta znacząco się zmienił. To osoby, które coraz chętniej wkraczają w wirtualny świat, by korzystać z zakupów w internecie. Spełniają marzenia, realizują swoje pasje, czytają książki, podróżują, korzystają ze smartfonów i komputerów. Coraz liczniejsza bowiem grupa konsumentów 55+ dochodzi do głosu i przestaje być marginalizowana. Tylko w roku 2014 13% nowych klientów Merlin.pl stanowiły osoby z tej grupy wiekowej, dokonując co szóstej transakcji. (fragment tekstu)
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - Cytowane przez
- ISSN
- 1425-8315
- Język
- pol