BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Hartman Jan (Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego)
Tytuł
Bzyk bzyk marketing
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 8, s. 90-91
Słowa kluczowe
Efektywne komunikowanie, Komunikowanie marketingowe, Komunikowanie przedsiębiorstwo-klient, Komunikowanie w biznesie, Promocja jako przekaz informacyjny, Efektywność marketingu, Młodzież, Inteligencja emocjonalna, Język reklamy, Budowanie lojalności klienta
Effective communication, Marketing communication, Communication company-client, Business communication, Promotion as an information communication, Marketing efficiency, Youth, Emotional intelligence, Language of advertising, Cultivation customer loyalty
Kraj/Region
Polska
Poland
Abstrakt
Szybka komunikacja marketingowa wymaga powolnych przygotowań. Im bardziej pojemnym i lapidarnym ma być nasz przekaz, zachowując przy tym atrakcyjność, tym więcej czasu trzeba poświęcić nad jego sformułowaniem. Nad takim przekazem pracuje się trochę tak, jak poeta nad wierszem albo kucharz nad wyrafinowaną potrawą. Esencjonalność jest następstwem wyciskania, gotowania i ekstrakcji. Z kolei specyfika komunikatów wytwarzanych przez młodzież i do młodzieży adresowanych to nie tylko lapidarność i konkretność. To również inteligentna ironia i humor. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu