- Autor
- Hartman Jan (Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego)
- Tytuł
- Bzyk bzyk marketing
- Źródło
- Marketing w Praktyce, 2015, nr 8, s. 90-91
- Słowa kluczowe
- Efektywne komunikowanie, Komunikowanie marketingowe, Komunikowanie przedsiębiorstwo-klient, Komunikowanie w biznesie, Promocja jako przekaz informacyjny, Efektywność marketingu, Inteligencja emocjonalna, Język reklamy, Budowanie lojalności klienta, Młodzież
Effective communication, Marketing communication, Communication company-client, Business communication, Promotion as an information communication, Marketing efficiency, Emotional intelligence, Language of advertising, Cultivation customer loyalty, Youth - Kraj/Region
- Polska
Poland - Abstrakt
- Szybka komunikacja marketingowa wymaga powolnych przygotowań. Im bardziej pojemnym i lapidarnym ma być nasz przekaz, zachowując przy tym atrakcyjność, tym więcej czasu trzeba poświęcić nad jego sformułowaniem. Nad takim przekazem pracuje się trochę tak, jak poeta nad wierszem albo kucharz nad wyrafinowaną potrawą. Esencjonalność jest następstwem wyciskania, gotowania i ekstrakcji. Z kolei specyfika komunikatów wytwarzanych przez młodzież i do młodzieży adresowanych to nie tylko lapidarność i konkretność. To również inteligentna ironia i humor. (fragment tekstu)
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - Cytowane przez
- ISSN
- 1425-8315
- Język
- pol