BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Gieracz Marcin (CEO & Strategy Direktor, Rubikom)
Tytuł
Marketing w genach firmy
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 9, s. 6-8
Słowa kluczowe
Analiza korzyści zakupu, Marketing zakupów, Grupa zakupowa, Organizacja procesu zakupów, Strategia zakupów, Preferencje zakupowe, Zarządzanie zakupem, Marka produktu, Zachowania klientów
Benefits of buying analysis, Buyer marketing, Purchasing group, Organization of purchasing process, Purchasing strategy, Purchase preferences, Purchase management, Product brand, Customer behaviour
Kraj/Region
Polska, Świat
Poland, World
Abstrakt
Mega konkurencyjność wymusza konieczność wyróżniania się i takiego pozycjonowania marek, aby skupić uwagę coraz bardziej rozdrobionych grup docelowych. Bowiem strategiczne podejście do zarządzania marketingiem w przedsiębiorstwie wiąże się również z wiedzą o rynku, o zachowaniach konsumentów, ich ścieżkach zakupowych oraz pomiarem satysfakcji klienckiej. To także troska o to, jak podtrzymać zainteresowanie ofertą poprzez promocję, rozszerzanie portfolio itp. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu