BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Osóbka Grzegorz (Umbrella Marketing Group)
Tytuł
Wystawiaj jeden cel
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 9, s. 10-12
Słowa kluczowe
Kryzys przedsiębiorstwa, Przyczyny kryzysu, Zapobieganie kryzysowi, Zarządzanie w kryzysie, Odporność na kryzys, Kluczowe czynniki sukcesu, Strategia sprzedaży, Myślenie projektowe, Sukces przedsiębiorstwa
Enterprises crisis, Causes of crisis, Crisis prevention, Crisis management, Resistance to crisis, Key success factors, Sales strategy, Design thinking, Success of the company
Kraj/Region
Polska, Świat
Poland, World
Abstrakt
Trzeba zderzyć się z wielkimi spadkami sprzedaży, by zrozumieć iż wyczerpał się rynek, nasza oferta lub też model biznesowy. Menedżerowie widzą, że to co robili do tej pory, nie przynosi już efektów. Nawet jeżeli intuicja podpowiada im, w którą stronę należałoby się rozwijać, nie mają pojęcia jak zmieniać toczące się procesy i jak dobierać kompetencje zespołów. Tę bezradność i niewiedzę próbują sztukować w rozmaity sposób, np. często korzystając z drogich usług doradczych. Jednak na etapie przebudowywania strategii trzeba również pomyśleć o pozyskaniu wiarygodnych danych rynkowych z danej branży. (abstrakt autora)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu