BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Jesionowska Zuzanna (MediaCom), Dzierzecka Anna (MediaCom)
Tytuł
Mistrzyni marketingu chwili
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 9, s. 13-15
Słowa kluczowe
Efektywność marketingu, Instrumenty marketingowe, Komunikowanie marketingowe, Efektywne komunikowanie, Reklama komputerowa, Media społecznościowe, Portale internetowe, Blogi, Strategia sprzedaży
Marketing efficiency, Marketing instruments, Marketing communication, Effective communication, Computer advertising, Social media, Web portals, Blogs, Sales strategy
Firma/Organizacja
Facebook
Facebook
Kraj/Region
Polska, Świat
Poland, World
Abstrakt
Od kogo można nauczyć się dobrego komunikowania z grupą docelową wykorzystującą biegle najnowsze technologie? Okazuje się, iż można wzorować się z powodzeniem na znanej blogerce Maffashion, która na portalach społecznościowych Facebook i Snapchat obserwowana jest przez około pół miliona użytkowników na całym świecie. Czas wszechobecnego internetu, tabletów i smartfonów oraz social mediów sprawia, iż idea marketingu momentu otwiera ogromne pole do popisu dla firm. Jest to okazja, aby zaskoczyć odbiorców swoją pomysłowością i zapaść im w pamięć w sposób nieco inny niż przy pomocy konwencjonalnej reklamy. (abstrakt autora)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu