BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Juszczyk Bartłomiej (Grupa Adweb)
Tytuł
Halo, Twitter! Nie leci z nami pilot!
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 9, s. 16-19
Słowa kluczowe
Marka przedsiębiorstwa, Marka produktu, Linie lotnicze, Wizerunek marki, Wizerunek przedsiębiorstwa, Portale internetowe, Media społecznościowe, Budowanie lojalności klienta, Etyka przedsiębiorstwa, Zarządzanie zadowoleniem klientów, Satysfakcja klienta
Enterprise's brand, Product brand, Airlines, Brand image, Company image, Web portals, Social media, Cultivation customer loyalty, Corporate ethics, Customer satisfaction management, Customer satisfaction
Firma/Organizacja
Twitter
Twitter
Kraj/Region
Polska, Świat
Poland, World
Abstrakt
Twitter jest szybkim narzędziem do komunikowania się z konsumentami i zarazem dobrym sposobem na budowanie ich lojalności. Marki posługując się nim nie obawiają się publicznych dyskursów z niezadowolonymi klientami. Np. w branży lotniczej opóźnione loty, zaginiony bagaż, problemy z rezerwacją, spóźnienia na samolot są okraszone przeprosinami, podziękowaniami i dozą humoru. Marki łączą tu niemal idealnie zabawny sposób komunikacji z obsługą klientów i robią wszystko, by szybko pomóc pasażerom. Wszystko to dzieje się poprzez profil na Twitter.com. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu