BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Stopyra Joanna (Beauty Management PR & Marketing to Women)
Tytuł
Shero mówi: sprawdzam!
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 9, s. 20-21
Słowa kluczowe
Płeć, Kobieta w biznesie, Ekonomia feministyczna, Informacja konsumencka, Polityka konsumencka, Stereotypy, Systemy ekspertowe, Sprzedaż produktu, Komunikowanie skuteczne, Równouprawnienie kobiet i mężczyzn
Gender, Women in business, Feminist economics, Consumer information, Consumer policy, Stereotypes, Expert systems, Product sales, Effective communication, Equal rights for women and men
Kraj/Region
Polska
Poland
Abstrakt
Po dekadach królowania infantylnych i stereotypizujących kampanii skierowanych do kobiet przyszedł czas na swoistą rehabilitację. Jest nim femvertising. W dekadach poprzednich konwencjonalne komunikowanie czy też lansowanie stereotypów skutecznie obniżyły bowiem poczucie pewności i samoocenę kobiet, czego skutkiem jest chociażby słaba, rachityczna obecność płci pięknej jako ekspertek w mediach czy na wysokich stanowiskach w biznesie. A femvertising opiera się na nowym przekazie, który uwzględnia potrzeby, oczekiwania i bazuje na zrozumieniu trudności, z którymi na co dzień współczesne kobiety się stykają. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu