BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Adamczyk Justyna
Tytuł
Wirtualne bardziej realne
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 9, s. 22-25
Słowa kluczowe
Myślenie projektowe, Komputerowe wspomaganie projektowania, Kształtowanie jakości, Efekty przestrzenne, Hipermarkety, Rzeczywistość wirtualna, Sprzedaż produktu, Psychologia biznesu, Marka
Design thinking, Computer aided design, Quality design, Spatial effects, Hypermarkets, Virtual reality, Product sales, Business psychology, Brand
Kraj/Region
Polska, Świat
Poland, World
Abstrakt
Biznes w świecie wirtualnym stał się trudną sztuką. Wobec istnienia tysięcy podobnych przedsięwzięć w "webowej" pajęczynie niełatwo odnaleźć to, co jest najważniejsze i najlepsze. Z tej przyczyny następuje zmiana: świat wirtualny śmiało wkracza do realnego, aby tutaj szukać optymalnego przepisu na sukces. Np. symulacja aranżacji przestrzennej sklepów umożliwia swobodne zarządzanie bryłami mebli, dopasowywaniem elementów dekoracyjnych oraz wybór faktury i kolorystyki ścian czy podłóg. Nie bez znaczenia jest też efektowne rozplanowanie towarów na sklepowych półkach. (abstrakt autora)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu