BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Janik Bartłomiej (Digital MSLGROUP)
Tytuł
Bez Big Data się nie obejdziemy
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 9, s. 26-27
Słowa kluczowe
Rzeczywistość wirtualna, Aplikacje mobilne, Aplikacje internetowe, Sprzedaż produktu, Komunikowanie marketingowe, Komunikowanie przedsiębiorstwo-klient, Big Data, Kampanie reklamowe, Raporty gospodarcze
Virtual reality, Mobile applications, Internet application, Product sales, Marketing communication, Communication company-client, Big Data, Advertising campaign, Economic reports
Kraj/Region
Polska, Świat
Poland, World
Abstrakt
Wyniki najnowszego raportu MSLGROUP pokazują, iż przyszłość sprzedaży i marketingu polegać będzie na traktowaniu Big Data jako biblioteki ogromnych możliwości. Coraz więcej aktywności zarówno firm, jak i osób prywatnych przenosi się bowiem do internetu. Większa dostępność sieci, popularyzacja urządzeń mobilnych, w tym wearables sprawia, że kolejne czynności wykonywane w świecie realnym przenoszone są do wirtualnego. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu