BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Bociąg Joanna (Branch Brotchers)
Tytuł
O kupowaniu uchem
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 9, s. 28-29
Słowa kluczowe
Zarządzanie doświadczeniem klienta, Marketing doświadczeń, Poznanie zmysłowe, Płeć, Analiza sensoryczna, Marketing sensoryczny, Marka, Strategia sprzedaży, Proces projektowania, Marketing zakupów
Customer Experience Management (CEM), Experience marketing, Sensory perception, Gender, Sensory analysis, Sensory marketing, Brand, Sales strategy, Design process, Buyer marketing
Kraj/Region
Polska, Świat
Poland, World
Abstrakt
Współcześnie kontakt z marką w punkcie handlowym ma wymiar holistyczny. Oznacza to, iż w procesie zakupowym angażujemy wszystkie pięć zmysłów. W klasyfikacji Martina Linstroma słuch znajduje się na trzecim miejscu, za wzrokiem i powonieniem. Udowodniono, iż docierające do klienta bodźce dźwiękowe wywierają istotny wpływ na zakupowe decyzje. Co więcej, zmysł słuchu jest stale aktywny, dlatego tak ważne jest staranne przygotowanie doświadczeń klienta w tym obszarze. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu