BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sawicki Maciej (Mumins INT)
Tytuł
Wideo z odrębnej kieszeni
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 9, s. 30-32
Słowa kluczowe
Serwisy społecznościowe, Portale internetowe, Media społecznościowe, Reklama multimedialna, Multimedia, Urządzenia przenośne (PDA), Wideo, Megatrendy cywilizacyjne, Nowe technologie, Innowacyjność
Social networking, Web portals, Social media, Multimedia advertising, Multimedia, Mobile devices, Video, Civilization megatrends, High-tech, Innovative character
Firma/Organizacja
YouTube
YouTube
Kraj/Region
Polska, Świat
Poland, World
Abstrakt
Wracamy dziś do mody na klipy reklamowe trwające zaledwie kilka sekund, których jednak jakość pozostawia wiele do życzenia. Ich popularność jest zatem tym bardziej wyzwaniem dla agencji marketingowych. Jak tworzyć content reklamowy, który trwa tak krótko, a przy tym komunikuje niezbędne z punktu widzenia klienta wartości? 20% wyświetleń wideo contentu w sieci ma miejsce już na naszych urządzeniach mobilnych. To wymusza projektowanie rozwiązań multimedialnych, dedykowanych tej platformie. Użytkownicy serwisu YouTube także będą mogli kupować produkty lub usługi z tego poziomu, co będzie potężnym, niedostępnym wcześniej narzędziem sprzedażowym. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu