BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Pawlak Aleksander (Sfera)
Tytuł
Co przyciąga dzieci
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 9, s. 34-36
Słowa kluczowe
Grywalizacja, Strategia sprzedaży, Kampanie reklamowe, Urządzenia przenośne (PDA), Multimedia, Dzieci, Młodzież, Grupa zakupowa, Marketing zakupów, Psychologia komunikowania
Gamification, Sales strategy, Advertising campaign, Mobile devices, Multimedia, Children, Youth, Purchasing group, Buyer marketing, Communicate psychology
Kraj/Region
Polska, Świat
Poland, World
Abstrakt
Na target dzieci i nastolatków tysiące marek wyostrzają swój apetyt, ale tylko nielicznym udaje się do nich w ciekawy i angażujący sposób dotrzeć. Tymczasem jest narzędzie, które znakomicie to ułatwia. Jest nim tzw. grywalizacja. Badania wykazały, iż np. w sklepie Sneakpeeq działającym w branży projektowania i zagospodarowywania wnętrz dzięki metodzie grywalizacji liczba kliknięć związanych z zakupami wzrosła aż o 3000%. Podobne wyniki odnotowano i w innych branżach. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu