BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kotarbiński Jacek
Tytuł
Reklama bez chomąta głupoty
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 9, s. 38-40
Słowa kluczowe
Antyreklama, Reklama, Reklama multimedialna, Agencje reklamowe, Rynek reklamy, Psychologia komunikowania, Psychologia konsumenta, Jakość informacji, Budowanie marki
Anti-advertising, Advertising, Multimedia advertising, Advertising agency, Advertising market, Communicate psychology, Consumer psychology, Information quality, Brand building
Kraj/Region
Polska, Świat
Poland, World
Abstrakt
Problem, jak wielu ludzi nie trawi reklam jest dyskusyjny. Rzeczywiście wielu ich nie cierpi, ale tylko tych zbyt nachalnych i fatalnie zrobionych. Marka Purina potrafiła pokazać, że można opowiedzieć zarówno świetną historię, zachować pierwiastek społeczny, jak i doskonale wyeksponować markę, w sposób akceptowalny dla odbiorcy. Poza tym zachowania zakupowe klientów ulegają szybko poważnym zmianom a branża reklamowa zawsze powinna je dostrzegać w porę. (abstrakt autora)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu