BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Wojciechowski Piotr (TEDxLublin)
Tytuł
Cztery kroki w butach klientów
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 9, s. 44-45
Słowa kluczowe
Zarządzanie doświadczeniem klienta, Psychologia komunikowania, Psychologia konsumenta, Reklama, Budowanie marki, Budowanie świadomości marki, Jakość informacji, Sprzedaż produktu
Customer Experience Management (CEM), Communicate psychology, Consumer psychology, Advertising, Brand building, Branding, Information quality, Product sales
Kraj/Region
Polska, Świat
Poland, World
Abstrakt
Większy ekran telewizora, korzystniejszy procent i piękna oprawa produktu. To tylko przykłady wartości towarów i usług, które marki komunikują klientom. Problem w tym, iż spora liczba konsumentów przestaje te walory dostrzegać. Aż 90% aplikacji w naszych telefonach komórkowych nie jest w ogóle wykorzystana, zaś 200 calowy telewizor robi wrażenie w sklepie, lecz najczęściej mamy dla takiego sprzętu zbyt małe mieszkania. Ale nawet to nie musi być przeszkodą. Należy bowiem mocniej postawić na doświadczenia z marką. 62% konsumentów rezygnuje z zakupów lub zmienia dostawcę produktów lub usług właśnie z powodu nikłych doświadczeń z marką. (abstrakt autora)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu