BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Chłopek Zbigniew (Uniwersytet Szczeciński Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług)
Tytuł
Marketing innowacyjny e-usług
Innovative Marketing E-Commerce - Tracking Customer Preferences
Źródło
Ekonomiczne Problemy Usług, 2017, nr 126, T.2, s. 37-44, bibl.14 poz.
Słowa kluczowe
Handel elektroniczny, Big Data
e-commerce, Big Data
Uwagi
Klasyfikacja JEL: M39 , O32
streszcz., summ.
Abstrakt
W artykule przedstawiono zarys nowoczesnych narzędzi służących do prawidłowego targetowania potrzeb klientów. Ukazano zalety oraz zagrożenia związane z ich wykorzystaniem. Przedstawione rozwiązania mają na celu ukazanie procesu ustalania odpowiedniej oferty jednocześnie wskazując możliwości interakcji z klientem według nowych trendów panujących na globalnych rynkach.(abstrakt oryginalny)

The base of article is to show how big changes are made in last two decades in ways of conununicate with client. The institute of traditional marketing need to be totally transform and adapted to new reality. Success of company is to predict customer needs. Nowadays internet and social media are place where "conversation" take place. Analysis of this area is require to company development.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Bliźniuk, G., Szafrański, B. (red.). (2006). Interoperacyjność i bezpieczeństwo systemów informatycznych administracji publicznej. Katowice: Polskie Wydawnictwo Informatyczne, Oddział Górnośląski, s. 11.
  2. Budziewicz-Guźlecka, A. (2013). Informacja i wiedza czynnikiem rozwoju przedsiębiorstw. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 104 (1).
  3. Czaplewski, M., Maziarz, W.M., Windekilde, I. (2006). Marketing usług telekomunikacyjnych. Szczecin: Economicus.
  4. Drab-Kurowska, A. (2013). Polityka konkurencji na rynku e-commerce. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 104 (1), 501-511.
  5. http://rynekinformacji.pl/big-data-metoda-analizy-danych/ (12.02.2017).
  6. http://stat.gov.pl/statystykamiedzynarodowa/instytucjeorganizacjemiedzynarodowe/esseurostat/ wizja-europejskiego-systemu-statystycznego-do-roku-2020/projekty-wizjiess2020/ bigd,2,1.html- (15.02.2017).
  7. http://unima2000.pl/big-data/ (13.02.2017).
  8. http://unima2000.pl/big-data/?gclid=CLuevqD1jNICFScz0wodmIAJoA (11.02.2017).
  9. http://www.aldricharchive.com/biography.html (12.02.2017).
  10. http://www.gartner.com/technology/home.jsp - oficjalna strona internetowa przedsiębiorstwa analityczno-doradczego GARTNER (10.02.2017).
  11. http://www.karierawfinansach.pl/przewodnik/2015/zawody-przyszlosci/analityk-big-data (11.02.2017).
  12. https://getpayever.com/ (15.02.2017).
  13. https://payever.de/wp-content/uploads/sites/2/2015/10/PRESS-REALEASE-PAYEVERHTGF. pdf (15.02.2017).
  14. https://www.web.gov.pl/wiedza/587_4420.html (13.02.2017).
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1896-382X
Język
pol
URI / DOI
http://dx.doi.org/10.18276/epu.2017.126/2-04
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu