BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Gutowski Piotr (University of Szczecin Wydział Zarządzania I Ekonomiki Usług)
Tytuł
E-Services in Poland - Selected Research Findings
E-usługi w Polsce-prezentacja wybranych wyników badań
Źródło
Ekonomiczne Problemy Usług, 2017, nr 126, T.2, s. 65-72, fig., tab., bibl.8 poz.
Słowa kluczowe
Społeczeństwo informacyjne, e-usługi
Information society, e-services
Uwagi
Klasyfikacja JEL: O11 , O39 , O52
streszcz., summ.
Abstrakt
W artykule zaprezentowano wyniki badania delfickiego oraz badania ankietowego społeczeństwa w Polsce, które dotyczyły ważności, korzystania, częstości korzystania, znajomości oraz stanu rozwoju e-usług w Polsce w kontekście kreującego się społeczeństwa informacyjnego.(abstrakt oryginalny)

The article presents findings of a Delphi study and survey covering the Polish society and focusing on significance, use, frequency, awareness and status of e-services in Poland in the context of the development of the information society.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Budziewicz-Guźlecka, A. (2012). Management of Changes in Enterprises as a Form of Adaptation to E-Economy. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Scientific Journal. Service Management, 8, 206.
  2. Czaplewski, M. (2016). E-commerce in Poland and Demnark-comparative analysis and development trends. The Business & Management Review, 7 (5), 399-403.
  3. Dąbrowska, A., Janoś-Kresło, M., Wódkowski, A. (2009). E-usługi a społeczeństwo informacyjne. Warszawa: Difin.
  4. Drab-Kurowska, A. (2012). E-commerce in modern economy. [In:] 12th International scientific conference globalization and its socio-economic consequences. Żylina: Uniwersytet w Żylinie.
  5. Flis, R., Szut, J., Mazurek-Kucharska, B., Kuciński, J. (2009). £-usługi-definicja i przykłady.
  6. Badanie zapotrzebowania na działania wspierające rozwój usług świadczonych elektronicznie (e-usług) przez przedsiębiorstwa mikro i małe. Warszawa: PARP.
  7. Nicholas, D. (2001). Ocean potrzeb informacyjnych w dobie Internetu. Warszawa: SBP. Regulation of the Minister of Regional Development of 13th August 2008 on provision of financial aid by the Polish Enterprise Development Agency to support creation and development of e-commerce under the Operational Programme of Innovative Economy, 2007- 2013 (JoL no. 153 item 956, § 3.1.3, p. 8258).
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1896-382X
Język
eng, pol
URI / DOI
http://dx.doi.org/10.18276/epu.2017.126/2-07
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu