BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Liberko Igor (University of Prešov, Slovakia), Bednárová Lucia (University of Economics in Bratislava, Slovakia), Bednár Ján, Liberko Igor
Tytuł
The Impact of Corporate Culture on the Satisfaction of the Employees
Źródło
Intercathedra, 2010, nr 26, s. 53 - 56, tab., bibliogr. 6 poz.
Słowa kluczowe
Komunikowanie, Motywacja do pracy, Korporacje
Communication, Work motivation, Corporation
Abstrakt
In the papers are characteristic informations about corporate culture, communication and motivation of the employees. In the next part of feature it describes and compares two plants in non-profits sphere and their communication and motivation between employees(original abstract)
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Fuchsová K., Kravcáková G.: Manažment pracovnej motivácie, 1.vydanie Bratislava, Iris 2004. ISBN 80-89018-66-1
  2. Ferencová M.: Verbal communication in corporation and means of consigning the knowledge. In: Management 2008. (Part I.): in times of global change and uncertainty/ (Eds.) Róbert Štefko, Miroslav Frankovský. Prešov: University of Prešov in Prešov, 2008. ISBN 978-80-8068-849-3. P. 30-38
  3. Hospodárová I.: Kreatívní management v praxi, 1. vydanie Praha, Grada Publishing ISBN 978-80-247-1737-1
  4. Ubrežiová I.: Medzinárodný manažment a podnikanie, 1.vydanie Nitra, SPU v Nitre, 2008, ISBN 978-80-552-0069-9
  5. Zorkóciová O.: Corporate identity, Bratislava. Ekonóm, 2005, ISBN 80-225-1974-X
  6. Kunzová J.: Záverecná práca, 2010 FM PU v Prešove
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-3622
Język
eng
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu