- Autor
- Jenczyk-Tołłoczko Izabella (University of Life Sciences)
- Tytuł
- Wooden Prefabricated Houses are Worth Popularization
- Źródło
- Intercathedra, 2008, nr 24, s. 43 - 45, tab., bibliogr. 8 poz.
- Słowa kluczowe
- Przemysł drzewny, Mieszkania, Nieruchomości
Wood industry, Dwellings, Real estate - Firma/Organizacja
- Unia Europejska (UE)
European Union (EU) - Abstrakt
- Despite unfavourable situation on the real estate market, construction of one-family houses still achieves good results. In the whole world, especially in Europe, wooden houses are popular, inter alia support from organizations, which aim is promotion of this kind of house building. Also in Poland similar initiative are undertaken. However, to achieve success, it is necessary to adapt offer to customer's needs, but also to describe target markets(original abstract)
- Pełny tekst
- Pokaż
- Bibliografia
- Mazurek-Łopacińska K. (2005): Badania marketingowe. Teoria i praktyka, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa;
- McDonald M., Dunbar I., 2003: Segmentacja rynku, przebieg procesu i wykorzystanie wyników, Oficyna Ekonomiczna, Kraków.
- Mydlarz K. (2008): Analiza czynników technologicznych i ekonomicznych warunkujących rozwój drewnianego budownictwa szkieletowego w Polsce, Rozprawa doktorska, Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu.
- http://drewno.org/czas_na_drewno.pdf - Czas na drewno.
- http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33209,5214194.html
- http://gospodarka.gazeta.pl/ - Czy nad branŜą budowlaną w Polsce zbierają się czarne chmury?
- http://gospodarka.gazeta.pl/ - Krach nieruchomościowy. Czy trzeba się bać?
- http://www.investinfinland.fi - Wood construction. Opportunities to invest in the Finnish forestry cluster.
- Cytowane przez
- ISSN
- 1640-3622
- Język
- eng