BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Jenczyk-Tołłoczko Izabella (University of Life Sciences)
Tytuł
Wooden Prefabricated Houses are Worth Popularization
Źródło
Intercathedra, 2008, nr 24, s. 43 - 45, tab., bibliogr. 8 poz.
Słowa kluczowe
Przemysł drzewny, Mieszkania, Nieruchomości
Wood industry, Dwellings, Real estate
Firma/Organizacja
Unia Europejska (UE)
European Union (EU)
Abstrakt
Despite unfavourable situation on the real estate market, construction of one-family houses still achieves good results. In the whole world, especially in Europe, wooden houses are popular, inter alia support from organizations, which aim is promotion of this kind of house building. Also in Poland similar initiative are undertaken. However, to achieve success, it is necessary to adapt offer to customer's needs, but also to describe target markets(original abstract)
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Mazurek-Łopacińska K. (2005): Badania marketingowe. Teoria i praktyka, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa;
  2. McDonald M., Dunbar I., 2003: Segmentacja rynku, przebieg procesu i wykorzystanie wyników, Oficyna Ekonomiczna, Kraków.
  3. Mydlarz K. (2008): Analiza czynników technologicznych i ekonomicznych warunkujących rozwój drewnianego budownictwa szkieletowego w Polsce, Rozprawa doktorska, Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu.
  4. http://drewno.org/czas_na_drewno.pdf - Czas na drewno.
  5. http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33209,5214194.html
  6. http://gospodarka.gazeta.pl/ - Czy nad branŜą budowlaną w Polsce zbierają się czarne chmury?
  7. http://gospodarka.gazeta.pl/ - Krach nieruchomościowy. Czy trzeba się bać?
  8. http://www.investinfinland.fi - Wood construction. Opportunities to invest in the Finnish forestry cluster.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-3622
Język
eng
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu