BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Vereteno Alexandra (Omsk F.M. Dostoevsky State University The School of International Business), Freze Mikhail (Omsk F.M. Dostoevsky State University The School of International Business)
Tytuł
The Formation of the Brand of a Faculty on the Internet (on the example of the Department of Marketing and Advertising, the School of International Business, Omsk State University named after F.M. Dostoevsky)
Tworzenie marki wydziału w internecie (na Przykładzie Wydziału Marketingu I Reklamy, Międzynarodowej Szkoły Biznesu na Uniwersytecie im. F. Dostojewskiego w Omsku))
Źródło
Ekonomiczne Problemy Usług, 2017, nr 126, T.2, s. 439-444, fig., bibl.6 poz.
Słowa kluczowe
Marka, Budowanie świadomości marki, Media społecznościowe, Edukacja
Brand, Branding, Social media, Education
Uwagi
Klasyfikacja JEL: M39, O35
streszcz., summ.
Abstrakt
W artykule omówiono podstawowe pojęcia z zakresu brandingu. Przedstawiono również sposób tworzenia marki na rynkach Fast Moving Consumer Goods (FMCG) oraz w internecie. Autorzy opisują w szczegółowy sposób praktyczne techniki, jak również samo tworzenie marki Wydziału Marketingu i Reklamy Uniwersytetu im F. Dostojowskiego w Omsku w ramach działań w mediach społecznościowych. (abstrakt oryginalny)

The article describes the basic concepts of branding. It presents also a method of formation of the brand in the fast Moving Consumer Goods (FMCG) Market and on the Internet. The authors describe in detail the practical techniques as well as the formation of the brand of the Faculty of Marketing and Advertising in Social Media Marketing (SMM).(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Golubkov, E.P. (2015). Eshche raz o ponyatii "brand". Marketing v Rossii I zarubezhom, 2.
  2. Golubkov, E.P. O nekotorykh ponyatiyakh i terminologiyakh marketinga//Marketing v Rossii I.
  3. MacLellan, Marcie. Brands up their game in ethical advertising. The Guardian. Retrived from: https://www.theguardian.com/media-network/2015/dec/10/unethical-advertisingoutdated-trend-feelgood-marketing (10.12.2015).
  4. Pertsiya, V. (2014). Anatomiya brendinga. Moskva: Izd. dom "Vershina".
  5. Shirochenskaya, I.P. (2009). Osnovnie ponyatiya i metody izmereniya loyalnosti. Marketing v Rossii I zarubezhom, 2 (40).
  6. Vereteno A.A. (2016). Upravlenie brendom na potrebitelskom rynke FMCG. Omsk: Izd. OmGU imeni F.M. Dostoevskogo.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1896-382X
Język
eng
URI / DOI
http://dx.doi.org/10.18276/epu.2017.126/2-43
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu