BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Šalgovičová Jarmila
Tytuł
Mutual Relationships of Quality Management and Marketing Business Philosophy
Źródło
Intercathedra, 2008, nr 24, s. 113 - 115, tab.,rys., bibliogr. 1 poz.
Słowa kluczowe
Zarządzanie jakością, Marketing, Strategia marketingowa
Quality management, Marketing, Marketing strategy
Kraj/Region
Europa
Europe
Abstrakt
The paper deals with the major issues of quality management and marketing philosophy. It gives an overview of the current opinions regarding their mutual relations(original abstract)
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Šalgovičová J.: Marketing v manažérstve kvality. Bratislava. STU Bratislava 2005. - 202 pp. ISBN 80-227-2288-X
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-3622
Język
eng
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu