- Autor
- Szymanowski Wacław (Warsaw University Life Sciences - SGGW), Olkowicz Magdalena
- Tytuł
- Analiza przydatności wortali do budowy planów marketingowych MMŚP przemysłu meblarskiego
Usefulness Analysis of Information Coming from Furniture Vertical Portals to Make Marketing Plan for Activity of Micro, Small and Medium Enterprises of that Sector - Źródło
- Intercathedra, 2008, nr 24, s. 135 - 138, tab.,rys., bibliogr. 6 poz.
- Słowa kluczowe
- Internet, Przemysł meblarski, Małe i średnie przedsiębiorstwa, Plan marketingowy
Internet, Furniture industry, Small business, Marketing plan - Abstrakt
- The paper bring up the subject of usefulness information analysis from furniture vertical portals to make marketing plan for activity of micro, small and medium enterprises of that sector. The traditional information sources, which are useful for the businessmen who writes marketing plan, were mentioned in the following section. Next they are compared with new sources of information created by the verticals portals or the Internet. The comparative analysis took to the conclusions that the furniture vertical portals don't have many subject information that could interested the investors. The results of examination wasn't enough satisfied because there are not enough evaluated.(original abstract)
- Pełny tekst
- Pokaż
- Bibliografia
- Chmielarz W., Dziuba D., Nazaruk - Guz E., Rzeszutko W., Szymanowski W., Zborowski M.: Modele efektywnych zastosowań elektronicznego biznesu w sektorach gospodarki polskiej. Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna. Warszawa 2007.
- Garbarski L., Rutkowski I., Wrzosek W.: Marketing - Punkt zwrotny nowoczesnej firmy. PWE.Warszawa 1996.
- Sztanc M.: Analiza przydatności wortali drzewnych i meblarskich dla działalności małych i średnich przedsiębiorstw przemysłu drzewnego i meblarskiego (praca inżynierska pod kierunkiem W. Szymanowskiego). Warszawa 2007.
- Szymanowski W.: Planowanie marketingowe w MSP przemysłu drzewnego, konferencja Rogów 2002.
- Szymanowski W.: Rola planowania strategicznego w zarządzaniu małym i średnim przedsiębiorstwem. Z konferencji naukowej WTD: Techniki zarządzania w małych i średnich przedsiębiorstwach przemysłu drzewnego, Warszawa 2000.
- Westwood J.: Marketing plan - czyli jak zdobyć klienta, UP Press 1988.
- Cytowane przez
- ISSN
- 1640-3622
- Język
- pol