BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Swat Bogumiła (Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu)
Tytuł
Zarządzanie produktami bankowymi
Managing of the Banking Products
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Finanse Bankowość Rachunkowość (2), 2005, nr 1059, s. 216-229, bibliogr. 4 poz.
Słowa kluczowe
Produkty bankowe
Bank product
Uwagi
summ.
Abstrakt
W artykule podjęto próbę wskazania niektórych istotnych aspektów rynkowych i kosztowych procesu kształtowania oferty produktów bankowych. (fragment tekstu)

The quality of the banking products is a relevant area of competition in the financial market. Creating the competitive edge exceeds identifying the quality and kinds of products offered. It concerns more and more the procedures of the process of formulating the offer, the choice of financial model and the organization of the operational process of function and support. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. Bankowość detaliczna, perspektywy, rekomendacje, red. B. Lepczyński, CeDeWu, Warszawa 2002.
  2. Drozdowska-Iwanicz M., Rachunek efektywności, Fundacja WIB, Warszawa 2001.
  3. Rose P.S., Zarządzanie bankiem komercyjnym, ZBP, Warszawa 1997.
  4. Świderski J., Finanse banku komercyjnego, BMiB. Warszawa 1999.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
1732-0704
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu