- Autor
- Swat Bogumiła (Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu)
- Tytuł
- Zarządzanie produktami bankowymi
Managing of the Banking Products - Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Finanse Bankowość Rachunkowość (2), 2005, nr 1059, s. 216-229, bibliogr. 4 poz.
- Słowa kluczowe
- Produkty bankowe
Bank product - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- W artykule podjęto próbę wskazania niektórych istotnych aspektów rynkowych i kosztowych procesu kształtowania oferty produktów bankowych. (fragment tekstu)
The quality of the banking products is a relevant area of competition in the financial market. Creating the competitive edge exceeds identifying the quality and kinds of products offered. It concerns more and more the procedures of the process of formulating the offer, the choice of financial model and the organization of the operational process of function and support. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - Bibliografia
- Bankowość detaliczna, perspektywy, rekomendacje, red. B. Lepczyński, CeDeWu, Warszawa 2002.
- Drozdowska-Iwanicz M., Rachunek efektywności, Fundacja WIB, Warszawa 2001.
- Rose P.S., Zarządzanie bankiem komercyjnym, ZBP, Warszawa 1997.
- Świderski J., Finanse banku komercyjnego, BMiB. Warszawa 1999.
- Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
1732-0704 - Język
- pol